Beantwoord

Simkaart wordt niet meer herkend

  • 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 3650 Bekeken

Plots herkent mijn telefoon mijn simkaart niet meer; hoe kan ik dit oplossen? Ik weet al dat het niet aan de telefoon, maar aan de simkaart ligt!
icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2019, 11:24

Hi betjebos,



Heb je je toestel opnieuw gestart? Heb je je simkaart opnieuw in je toestel geplaatst? Zou je jouw simkaart in een ander toestel kunnen testen? Op die manier weten we zeker waar het aan ligt. Als jouw simkaart het in een andere telefoon ook niet doet, dan kun je gelijk via My T-Mobile een nieuwe sim bestellen, zodat je niet zonder hoeft te zitten.



Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi betjebos,

Heb je je toestel opnieuw gestart? Heb je je simkaart opnieuw in je toestel geplaatst? Zou je jouw simkaart in een ander toestel kunnen testen? Op die manier weten we zeker waar het aan ligt. Als jouw simkaart het in een andere telefoon ook niet doet, dan kun je gelijk via My T-Mobile een nieuwe sim bestellen, zodat je niet zonder hoeft te zitten.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer