Beantwoord

Slecht product afleveren en claim nog afwijzen ook!

• 31 mei 2018
  • 1 reactie
  • 1611 Bekeken

Dag allemaal,

Hierbij maak ik dit topic aan omdat ik net zoals velen problemen ervaar met verzekering Ace.

Begin januari 2018 heeft Ace mijn toestel (Samsung Galaxy S6) vervangen doordat de vorige defect was. Nu, een paar maanden later gaat deze telefoon vanuit het niets kapot. Het Samsung Service Center heeft geconstateerd dat ik batterijproblemen heb. Sterker nog, de medewerker zei dat hij hoopte dat het moederbord niet is aangetast. Dit heb ik van de week telefonisch bij ze aangegeven en nu heb ik per e-mail ontvangen dat mijn claim is afgewezen.

Ik heb € 65,- betaald om een 'nieuw' toestel te krijgen dus dan mag ik verwachten dat ik dan ook een goed product krijg geleverd (om het nog maar niet over de premie van € 13,95 per maand te hebben). Ik ben altijd zeer zuinig met mijn telefoon omgegaan en deze gaat nu vanuit het niets in een keer kapot. Achteraf blijkt dat ik een refurbished model heb gekregen welke door derden is gerepareerd. Dat ik hier een slecht product geleverd heb gekregen is wel duidelijk. Dan mag ik wel enige service vanuit de organisatie verwachten en dat is wat ik hier duidelijk niet krijg.

Ik vind het echt belachelijk hoe simpel mijn claim wordt afgewezen en er ook maar nul service wordt geleverd.

Ik ben erg benieuwd wat hier aan wordt gedaan door of Ace of T-mobile.

Zijn er mensen op dit forum diezelfde problemen hebben ervaren met de telefoon die vervangen is door Ace en ook weer zo snel kapot is gegaan?

Groet Frank
icon

Beste antwoord door David 1 juni 2018, 15:17

Hoi Frank,

Erg jammer dat je naast problemen met jouw toestel ook een nare ervaring hebt met de verzekeraar. Hopelijk kan ik je wat handvatten geven om je hier verder bij te helpen!

Ik snap dat je al contact hebt gehad met ACE (wat nu Chubb is), maar wat je het beste kunt doen, is alsnog contact met Chubb opnemen. Je kunt dan een klacht indienen per e-mail via klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl of via 0348 46 28 13.

Mocht je er dan echter nog steeds niet uit weten te komen met Chubb, kun je contact opnemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Dit is een onafhankelijk instituut dat dit soort klachten oppakt, dus daar kun je dan goed terecht met jouw problemen. Ik hoop echter dat je het met de verzekeraar zelf al weet op te lossen!

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Frank,

Erg jammer dat je naast problemen met jouw toestel ook een nare ervaring hebt met de verzekeraar. Hopelijk kan ik je wat handvatten geven om je hier verder bij te helpen!

Ik snap dat je al contact hebt gehad met ACE (wat nu Chubb is), maar wat je het beste kunt doen, is alsnog contact met Chubb opnemen. Je kunt dan een klacht indienen per e-mail via klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl of via 0348 46 28 13.

Mocht je er dan echter nog steeds niet uit weten te komen met Chubb, kun je contact opnemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Dit is een onafhankelijk instituut dat dit soort klachten oppakt, dus daar kun je dan goed terecht met jouw problemen. Ik hoop echter dat je het met de verzekeraar zelf al weet op te lossen!

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer