Beantwoord

Slechte service bij Dynasure

• 22 januari 2018
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Rondom de kerst is mijn telefoon helaas hard op de grond gevallen, met als gevolg een stuk beeldscherm. Ik heb de dag na kerst contact gelegd met Dynasure om mijn toestel te laten repareren. Zij hebben de volgende ochtend het toetsel opgehaald. Enkele dagen later kreeg ik netjes bericht via de mail dat ik een ‘vervangend’ toestel krijg. Ik plan een datum. In en de koerier komt het vervangende toestel brengen. Ik betaal 65 euro eigen risico. Ik zie tot mijn grote verbazing dat ik een refurbished telefoon van ze krijg. Bij het bellen blijkt de speaker het niet te doen. Ik neem telefonisch contact op (a 45 cent per minuut) en moet vervolgens dezelfde procedure weer door. “Uhhh, alsof ik mezelf een stuk toestel heb gegeven??!!”. Goed, geduldig dat ik ben, wordt mijn toestel weer opgehaald en krijg ik enkele dagen later bericht dat het toestel gerepareerd is en ik deze opnieuw krijg toegestuurd. De dag van bezorging, krijg ik precies hetzelfde toestel met dezelfde gebreken. Opnieuw moet ik telefonisch contact leggen (a 45 cent per minuut) en krijg ik te horen weer de hele procedure door te moeten. Ondertussen ben ik verhuisd wat ik online bij de afspraak aangeef en wijzig. Toch komt de koerier twee dagen lang bij het verkeerde adres is. Ik zoek weer telefonisch contact. Telefoniste zou het voor mij wijzigen en oplossen. Eindstand komt de telefoon opnieuw bij het verkeerde andres aan. Wanneer ik opnieuw bel met Dynasure ( a 45 cent per minuut) ben ik iets minder geduldig. Ik geef dit ook aan en benoem hoe spijtig in het vind dat ik, die nog steeds een doorlopend abonnement heb, betaal voor mijn verzekering, mijn eigen risico heb betaald en deze telefoonkosten (a45 cent per minuut) betaal... de dupe ben van hun fouten. Ik eis een oplossing en wil mij niet opnieuw laten afwimpelen. De persoon in kwestie geeft aan genoodzaakt te zijn op te hangen en hangt in mijn oor op. Mijn frustratie slaat om in woede en verdriet. Een bak ellende. Een hele hoop weken en kosten verder, heb ik eindelijk een telefoon die naar behoren werkt. Ik ben niet te spreken over Dynasure welke ik trouwens ook twee klachten mails heb geschreven zonder enige reactie. Ik vind het zo raar dat een bedrijf als Tmobile deze verzekering aanprijst. Ik ga de verzekering per direct opzeggen en raad niemand aan hiermee in zee te gaan.
icon

Beste antwoord door Issam 23 januari 2018, 10:35

Hoi mimi,

Allereerst bedankt voor je geduld en je rust. Ik kan me goed voorstellen dat het op een gegeven moment te veel wordt.

Hoe het proces bij jou is gelopen is zeker niet de normale gang van zaken. Ik wil daarom namens de medewerkers van de verzekeraar die mogelijk een fout hebben gemaakt of een miscommunicatie hebben veroorzaakt mijn oprechte excuses aanbieden.

Werkt je toestel nu naar behoren? Zijn er nog vragen of onduidelijkheden waar je mee zit? Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie mimi.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
O zo! Die verzekeringen zijn allemaal oplichters ben er nog geen een tegengekomen zonder klachten
Reputatie 6
Badge +16
Hoi mimi,

Allereerst bedankt voor je geduld en je rust. Ik kan me goed voorstellen dat het op een gegeven moment te veel wordt.

Hoe het proces bij jou is gelopen is zeker niet de normale gang van zaken. Ik wil daarom namens de medewerkers van de verzekeraar die mogelijk een fout hebben gemaakt of een miscommunicatie hebben veroorzaakt mijn oprechte excuses aanbieden.

Werkt je toestel nu naar behoren? Zijn er nog vragen of onduidelijkheden waar je mee zit? Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie mimi.

Reageer