Beantwoord

Slechte service na meerder malen reparatie LG G2 en als vaste klant meer betalen dan nieuwe klanten.

Hoi allemaal,

In november heb ik mijn abbo verlengd bij T-mobile. De vorige abbo was ook niet vlekkeloos afgelopen bij T-mobile vanwege een slecht toestel die niet goed werkte met 3g. Omdat ik voor de laatste 4 maanden van mijn vorige abbo nog goed gebruik wilde maken heb ik maar besloten om bij T-mobile te blijven, want anders moest ik nog 3 maanden wachten. Bij verlenging heb ik de LG G2 genomen wat me bij het begin een redelijk goed toestel leek. Nu betaal ik 39 euro voor 150 belmin en 2000 mb internet. Nog geen paar maanden later zie ik dat nieuwe klanten voor de zelfde prijs net zo veel betaal voor het zelfde. Wat is dan mijn vaste klantenkorting? Daarbij kregen ze het toestel gratis en ik moest nog 80 euro neer leggen! Ben ik dan bedonderd of niet door T-mobile?

Maar goed, ik was blij met mijn LG G2 totdat de batterij ongelooflijk warm werd. Kreeg een gele vlek op de scherm en toen was de maat vol. Ik heb bij de toestel een verzekering lopen dus is de verzekering bellen. Die wilde mijn toestel niet innemen omdat het fabrieksfouten waren en geen schade. Daarna naar de T-mobile shop gegaan en moest mijn telefoon 2 weken inleveren om hem te repareren. Heb 2 weken zonder mobiel gezeten en geen compensatie of niets en daar betaal ik dan als vaste klant de hoofdprijs voor met mijn dure abbo.

Uiteindelijk kreeg ik mijn toestel terug en was er niet te vrede over. Weet niet wat ze hebben gedaan maar de scherm is vervangen door een B merk en de batterij waarschijnlijk ook want die deed het ook minder goed. Ook als ik de zaklamp aan zet zie ik heel mijn achterklep schijnen en het toestel voelt slap aan. Maar het ergste zat erin dat mensen me niet konden verstaan aan de andere kant van de lijn. Dus waarschijnlijk de microfoon stuk gegaan tijdens reparatie.

Toestel opnieuw moeten opsturen ter reparatie, dus weer 2 weken kwijt! Inmiddels 4 weken kwijt en maar blijven betalen en geen compensatie. Gisteren kon ik mijn toestel weer ophalen, paar problemen waren opgelost maar mensen konden mijn nog steeds niet goed verstaan en de toestel was gewoon niet stevig meer.

Dus weer naar de T-mobile zaak gegaan en ze konden voor mij het toestel vervangen of weer laten repareren. Natuurlijk koos ik voor vervangen, maar heb ook gevraagd of ik in aanmerking kon komen voor een andere merk naar deze slechte ervaring. Het enigste wat ze aanboden als vervanging is een Iphone 4s, die nu voor 220 euro nieuw kan halen of een nieuwe LG G2 maar dan in een andere kleur. Kortom willen ze me ook nog neppen door een goedkoper toestel te geven? Vind het triest dat ze me geen andere merk toestel konden bieden met de zelfde waarde en heb dus maar de LG G2 met een andere kleur genomen. (terwijl mijn hoesje andere kleur heeft:(.

Vandaag zou ik volgens de t-mobile zaak een mail gehad moeten krijgen om een afspraak te maken met een koerier die mijn toestel zou vervangen. Deze mail heb ik niet ontvangen en daar ben ik erg boos om omdat ik vanaf morgen niet meer op mijn eigen adres zit omdat ik op kamers zit. Morgen was nog de kans om de koerier langs te laten komen, want anders moet ik nog speciaal helemaal terug reizen naar mijn kamer om een toestel te omruilen.

Dus, Kan iemand mij vertellen wat hier fout gaat? Waarom deze slechte service, waarom moet ik bijna net zo veel betalen als nieuwe klanten en waarom kunnen jullie me niet fatsoenlijk een andere merk toestel leveren met de zelfde waarde? Laat staan dat ik maar blijf betalen voor een toestel die niet goed werkt en de tijd dat ik het toestel kwijt was. Waar blijft dan de compensatie?

icon

Beste antwoord door Chris076 7 juli 2014, 09:21

Hallo Densee92 ,

Ik heb een collega gevraagd om je vandaag te bellen hierover en een oplossing met jou te bespreken. Ik hoor graag van je wanneer dit is gebeurd 🙂
Bekijk origineel

35 reacties

Badge +13
Een toestel verminderd in waarde naarmate deze ouder/langer op de markt is zodoende dat ook de prijzen wijzigen.
Dat je een probleem heb ermee is heel vervellend maar t mobile lost het netjes op toch?
Een 4s kost momenteel nog 399 euro en geen 220 als ik gauw kijk.
Het vervangen via de koerier is je dat beloofd om dat binnen zo n korte termijn om te ruilen?
Een toestel verminderd in waarde naarmate deze ouder/langer op de markt is zodoende dat ook de prijzen wijzigen.
Dat je een probleem heb ermee is heel vervellend maar t mobile lost het netjes op toch?
Het vervangen via de koerier is je dat beloofd om dat binnen zo n korte termijn om te ruilen?

nee, ze hebben niet beloofd dat ze op zo korte termijn kunnen omruilen, maar het is me wel verteld dat ik vandaag een Email had moeten krijgen om een afspraak te maken. Die heb ik niet gezien en ook niet in mijn spam box. Maar eerlijk, heb niets tegen een iphone 4s maar in vergelijking is die dan wel weer achterhaald door LG G2. gewoon jammer dat ze geen andere toestellen konden bieden.

nee, ze hebben niet beloofd dat ze op zo korte termijn kunnen omruilen, maar het is me wel verteld dat ik vandaag een Email had moeten krijgen om een afspraak te maken. Die heb ik niet gezien en ook niet in mijn spam box. Maar eerlijk, heb niets tegen een iphone 4s maar in vergelijking is die dan wel weer achterhaald door LG G2. gewoon jammer dat ze geen andere toestellen konden bieden.

Daarbij als ik voor een iphone 4s had willen gaan dan had ik een veel goedkoper kunnen zitten met mijn abbo. Maar toch bedankt voor je reactie 😉
Badge +13
En heb je de mail al gehad ondertussen?
Nee, heb en als ik de klantenservice bel dan wordt ik na 21 belmin opgehangen. Doorvoer ook eens 15 min aan de lijn bij de klantenservice en de medewerker zou me terugbellen, nooit gebeurt.

Zaak waar ik het melde had het nu weer over 48 uur toen ik langs ging, maar die was inmiddels ook al verstreken toen ik langs ging. Kortom het lijkt wel dat t mobile geen moeite wilt doen.
Badge +13
Ik hoop dat je vandaag wat hoort eb duidelijkheid heb.
Ik zet dit berichtje even door voor je naar een moderator want nu moet er toch wel wat duidelijk zijn lijkt me!
Ik hoop dat je vandaag wat hoort eb duidelijkheid heb.
Ik zet dit berichtje even door voor je naar een moderator want nu moet er toch wel wat duidelijk zijn lijkt me!

Nee, vandaag nog niets ontvangen en alles is nog steeds onduidelijk. Vandaag ook nogmaals naar de t mobile shop gaan.
Vandaag komt als goed is de koerier met de juiste vervangend toestel. Eergisteren eindelijk een mailtje ontvangen nadat ik opnieuw naar de t mobile zaak ben gegaan.

Kortom de vorige die het aan heeft gevraagd die heeft het dus niet goed uitgevoerd.

Ben blij, maar nog niet helemaal gelukkig. Door dit gedoe ben ik veel uren kwijt geraakt, heb vaak naar de t mobile shop in Arnhem moeten afreizen en totaal meer dan 35 min kwijt van mijn belbundel vanwege een klantenservice die me na ruim 22 min mij ophangt terwel hij me zou doorverbinden en in de ochtend zelf ook had gebeld en dat ze me terug zouden bellen na 15 min en nooit meer van ze hoord. Kortom had graag gezien dat er nog een compensatie kwam om deze onkosten.

Het zelfde geld dat ik vóór deze Abbo ook al bij t mobile zat en dat ik 4 maanden 20 % korting zou krijgen via een telefonist, omdat de verbinden steeds weg viel op mij woonplaats en die heb ik ook nooit gehad van t mobile. Dus ga niet mij weer weg loodsen en kom eens met een compensatie.

Badge +13
Ik denk dat het fout gegaan is in de winkel en ik vermoed dat deze het ook zelf moest oplossen en dat dat gewoon niet netjes is gebeurd.

Maar dat alles is mis gegaan wat er mis kan gaan dat ben k geheel met je eens!
Ik zet hem nogmaals door zodat ze even met je kunnen kijken wat er is fout gegaan en dat je weer tevreden bent.
Ik kan niks beloven maar ik hoop dat je straks weer een tevreden klant mag zijn!
Ik denk dat het fout gegaan is in de winkel en ik vermoed dat deze het dan ook moet oplossen.

Maar dat alles is mis gegaan wat er mis kan gaan dat ben k geheel met je eens!
Ik zet hem nogmaals door zodat ze even met je kunnen kijken wat er is fout gegaan en dat je weer tevreden bent.
Ik kan niks beloven maar ik hoop dat je straks weer een tevreden klant mag zijn!

Oké, bedankt voor de reactie en moeite, ik wacht af 😉.
Oke, nou ben ik het helemaal zat.

Vandaag mijn mobiel omgewisseld en deze heeft het zelfde probleem:@. Ik dus met een andere merk dan een lg telefoon bellen met een prepaid van t mobile en op het zelfde adres, en geen problemen.

Of het nou aan de netwerk ligt of het telefoon, dat interesseer me niet maar ik wil gewoon een goed werkend telefoon waarmee ik kan bellen!

Weer naar de t mobile shop gegaan en het enigste wat ze konden doen is de telefoon ter reparatie sturen. Kortom beginnen we weer van begin af aan. Ik vind het ook gewoon triest dat ze nu zeggen dat het mijn keus is en dat t mobile geen verantwoordelijkheid opneemt.

Ik wou dat ik nooit had verlengd bij t mobile, geen korting als vaste klant, alleen maar ellende, veeel geld kwijt en een slecht werkend toestel. Het ergste is dat ik niet wordt geholpen door t-mobile!

Ga maar eens bedenken wat mijn volgende stappen worden!
Badge +13
Jeetje wat waardeloos ik probeer er wat meer spoed achter te krijgen dat een moderator dit echt gaat oppakken nu want dit waardeloos voor jouw als klant!

Vandaag mijn mobiel omgewisseld en deze heeft het zelfde probleem:@. Ik dus met een andere merk dan een lg telefoon bellen met een prepaid van t mobile en op het zelfde adres, en geen problemen.

Of het nou aan de netwerk ligt of het telefoon, dat interesseer me niet maar ik wil gewoon een goed werkend telefoon waarmee ik kan bellen!

Weer naar de t mobile shop gegaan en het enigste wat ze konden doen is de telefoon ter reparatie sturen. Kortom beginnen we weer van begin af aan. Ik vind het ook gewoon triest dat ze nu zeggen dat het mijn keus is en dat t mobile geen verantwoordelijkheid opneemt.

Ik wou dat ik nooit had verlengd bij t mobile, geen korting als vaste klant, alleen maar ellende, veeel geld kwijt en een slecht werkend toestel. Het ergste is dat ik niet wordt geholpen door t-mobile!

Excuses dat je nooit de 4 maanden 20% korting op het abonnement hebt ontvangen. Ik heb de totale korting van 40 euro meteen ingevoerd. Deze korting zal verrekend worden met de eerst volgende factuur of facturen.

Ik zie dat mijn collega van de klantenservice je klacht over de reparatie heeft doorgezet nar de betreffende afdeling die dit zal oppakken. Ik kan hier verder niks mee doen omdat het dus al gedaan is. Ik hoop en ga ervan uit dat het voorgoed opgelost wordt.

Excuses dat je nooit de 4 maanden 20% korting op het abonnement hebt ontvangen. Ik heb de totale korting van 40 euro meteen ingevoerd. Deze korting zal verrekend worden met de eerst volgende factuur of facturen.

Ik zie dat mijn collega van de klantenservice je klacht over de reparatie heeft doorgezet nar de betreffende afdeling die dit zal oppakken. Ik kan hier verder niks mee doen omdat het dus al gedaan is. Ik hoop en ga ervan uit dat het voorgoed opgelost wordt.

Alvast bedankt voor u reactie. Fijn dat ik de korting alsnog krijgt.

Helaas zijn we 5 dagen verder en er is nog steeds geen actie ondernomen betreft het toestel. Afgelopen dagen naar verschillende t mobile shops gegaan en dit heeft ook geen resultaten opgeleverd.

Daarom vandaag maar weer gebeld naar de klantenservice. Ik had contact met Martina kleine Berink en zij heeft net als de vorige personen aantekeningen gemaakt en doorgestuurd naar de juiste afdeling. Die afdeling zou als volgt weer contact opnemen met mij.

Nu hopen dat ze dit ook daadwerkelijk gaan doen en eindelijk een regeling kunnen treffen!

Als er voor vrijdag geen contact met me wordt opgenomen dan ben ik genoodzaakt om het hogerop te zoeken. Des ondanks hoop ik dat t mobile mijn klacht oppikt en actie onderneemt.
Badge +13
Ik zet hem wederom even voor je door zodat het eindelijk eens goed word opgepakt!
Reputatie 6
Hallo Densee92

Ik begrijp dat dit heel vervelend is en dat dit zo snel mogelijk opgelost moet worden. De afdeling waar dit naartoe is gestuurd zal contact met jou opnemen om tot een oplossing te komen. Dit zal op korte termijn gebeuren. Mijn excuses voor alle problemen!
Hallo Densee92

Ik begrijp dat dit heel vervelend is en dat dit zo snel mogelijk opgelost moet worden. De afdeling waar dit naartoe is gestuurd zal contact met jou opnemen om tot een oplossing te komen. Dit zal op korte termijn gebeuren. Mijn excuses voor alle problemen!

Bedankt voor uw reactie,
Ben blij voor uw begrip, echter zijn we nu 2 dagen verder en ik hoop vandaag nog contact te krijgen met de juiste afdeling. Dat het zolang moet duren voordat ik contact krijgt vind ik wel raar. Ik heb gezegd dat als ik voor vrijdag nog niets hoor, verdere maatregelen neemt, echter geef ik jullie vandaag nog de kans. Als vandaag niet voor een oplossing wordt gezorgd dan houden jullie niet aan de afspraken en wil ik om die reden kosteloos van mijn contract af.

Ik vind dat ik nu al veel te lang aan het wachten ben en eis een goede oplossing.
Vandaag om 17:11 uur weer contact opgenomen met de klantenservice.

Die hebben mijn verhaal weer aangehoord en weer aantekeningen gemaakt. Ook is me vermeld dat er een goede oplossing aangeboden wordt. Echter zou ik weer pas na het weekend contact krijgen met de juiste afdeling.

Eventjes voor de duidelijkheid, ik heb ze de tijd gegeven tot en met dinsdag aanstaande, om contact met mij op te nemen. Gebeurt dit niet dan hebben jullie je kans gehad en wil ik kosteloos van mij contract af. Heb de medewerker gevraagd om het erbij de schrijven dat dinsdag de laatste kans is.

Hopelijk komen jullie nu wel in actie!
Reputatie 6
Hallo Densee92 ,

Ik heb een collega gevraagd om je vandaag te bellen hierover en een oplossing met jou te bespreken. Ik hoor graag van je wanneer dit is gebeurd 🙂
Hallo Densee92 ,

Ik heb een collega gevraagd om je vandaag te bellen hierover en een oplossing met jou te bespreken. Ik hoor graag van je wanneer dit is gebeurd :)

Beste Chris076,

Ongeveer een uur geleden ben ik gebeld door een t mobile medewerker. Die heeft me een nieuwe LG G3 aangeboden. Echter was dit toestel niet op voorraad dus heb ik met hem afgesproken zodra het toestel wel beschikbaar is, dat hij me daarover belt.

Hij kon me niet een datum geven wanneer die weer beschikbaar is maar hoop wel binnen een maand de nieuwe toestel te kunnen ontvangen.

Ben echter ook benieuwd of de afspraak nagekomen wordt en zal voor nu maar wachten.

Hopelijk kan ik met de nieuwe toestel dan gewoon weer verstaanbaar zijn aan de andere kant van de lijn. Voor nu bedankt en ik hou je nog op de hoogte als er weer ontwikkelingen zijn.
@ DENSEE92

Goed om te horen! We horen graag van je op het moment dat je meer weet, houd ons maar even op de hoogte. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan weet je ons natuurlijk te vinden! 🙂
Ik heb nog een klein vraagje.

Diegene die me heeft gebeld zij dat de LG G3 niet leverbaar was en dat ik moest wachten.

Maar waarom kan ik dan bij de t mobile shop zo bij een Abbo een LG G3 meekrijgen?

Kunnen jullie hem dan niet opvragen van een zaak en dan aan mij leveren?
Ook zou ik graag willen weten dat ik een nieuw toestel of refurbished krijg?

Ik wil geen refurbished toestel, want wie weet wat voor nadelen daar weer aan zit.

Hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden.
@ DENSEE92

Goed om te horen! We horen graag van je op het moment dat je meer weet, houd ons maar even op de hoogte. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan weet je ons natuurlijk te vinden! :)

Ik heb nog een klein vraagje.

Diegene die me heeft gebeld zij dat de LG G3 niet leverbaar was en dat ik moest wachten.

Maar waarom kan ik dan bij de t mobile shop zo bij een Abbo een LG G3 meekrijgen?

Kunnen jullie hem dan niet opvragen van een zaak en dan aan mij leveren?
Ook zou ik graag willen weten dat ik een nieuw toestel of refurbished krijg?

Ik wil geen refurbished toestel, want wie weet wat voor nadelen daar weer aan zit.

Hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden.
Reputatie 6
Badge +16
@DENSEE92

Onze excuses voor de late reactie.

De voorraden van de T-Mobile Shops staan los van de voorraad van de telefonische bestelling. Daarnaast gaat het hier om een refurbished toestel. Echter is dit toestel net op de markt dus zal het gaan om een toestel die bijvoorbeeld terug is gekomen uit een retour procedure. Deze zullen nieuw zijn of niet te onderscheiden van nieuw.
Ik heb afgelopen maandag toch maar weer contact opgenomen met t mobile klantenservice. Dit om te melden dat het wel haast heeft en ik niet in een vergeet hoekje wordt gezet.

De medewerker heeft met de andere afdeling gebeld die het voor mij verder zou regelen. Na een paar minuten wachten kreeg ik hem terug aan de lijn.

hij melde me dat de persoon waarmee ik contact heb gehad maandag er niet was, maar wel de rest van de week en dat hij deze week contact met me opneemt

Nu hou ik er al een aantal dagen rekening mee dat ik gebeld kan worden, maar nog steeds niets gehoord. Het is nu inmiddels vrijdag en begin wel weer te twijfelen of er daadwerkelijk contact wordt opgenomen met mij.

Ik wacht maar nog eventjes af, maar als er vandaag nog geen contact wordt opgenomen vanaf jullie kant, dan blijkt het maar weer dat jullie niet aan afspraken kunnen houden.

Reageer