Beantwoord

Slechte service na meerder malen reparatie LG G2 en als vaste klant meer betalen dan nieuwe klanten.

Toon eerste reactie

35 reacties

Badge +13
Ik zet deze weer even door want het zou nu toch wel eens opgelost moeten zijn idd!
DENSEE92,

Nog even ter bevestiging betreft ons telefoongesprek van daarnet, heb ik het verzoek om je terug te bellen doorgestuurd naar de afdeling handset zodat de betreffende persoon dit alsnog voor je kan oppakken. (indien zij er morgen niet is kan iemand anders van deze afdeling dit oppakken) Reden hiervan is omdat wij zelf niet kunnen nakijken of de LG 3G inmiddels op voorraad is. Ik heb ook doorgegeven dat wanneer het toestel nog niet voorradig is, je sowieso gebeld wordt voor een update.

Laat het me weten zodra je morgen uiterlijk aan het einde van de dag nog niet bent teruggebeld zodat ik dit dan verder kan oppakken voor je.
DENSEE92,

Nog even ter bevestiging betreft ons telefoongesprek van daarnet, heb ik het verzoek om je terug te bellen doorgestuurd naar de afdeling handset zodat de betreffende persoon dit alsnog voor je kan oppakken. (indien zij er morgen niet is kan iemand anders van deze afdeling dit oppakken) Reden hiervan is omdat wij zelf niet kunnen nakijken of de LG 3G inmiddels op voorraad is. Ik heb ook doorgegeven dat wanneer het toestel nog niet voorradig is, je sowieso gebeld wordt voor een update.

Laat het me weten zodra je morgen uiterlijk aan het einde van de dag nog niet bent teruggebeld zodat ik dit dan verder kan oppakken voor je.

Beste Chantal01,

Ik weet dat het klantenservice om 17:30 uur dicht gaat. Helaas is er vandaag weer géén contact met me opgenomen door de desbetreffende persoon of afdeling.

Dit moet toch niet kunnen? 😠
Waar blijft de beloftes die jullie maken t mobile?

Heb nog steeds niets gehoord!
Reputatie 6
Badge +16
@DENSEE92

Ik heb je via een privébericht meer informatie gegeven. 🙂
Badge +13
En is er al meer duidelijk Densee?
En is er al meer duidelijk Densee?

Ja, ze konden het toestel nog steeds niet leveren en was niet blij dat er niet aan afspraken werden gehouden. Ze konden me alleen andere toestellen bieden die slechter waren. Daarom heb ik de medewerker aangeboden of het mogelijk was dat ik kosteloos van mijn contract af kan. Dit vanwege die slechte afspraken en slechte verbinding met toestel en netwerk.

Dat hebben ze gedaan en nu kan ik over gaan naar een nieuwe provider of bij t mobile blijven blijven en opnieuw verlengen.

Jij erg bedankt voor alle moeite.

Mvg,
Densee
Badge +13
Gelukkig dat er een nette oplossing is gekomen waar je wat mee kan idd!

T mobile sleutelt momenteel wel hard aan het netwerk en verbeterd veel.
Ikzelf woon aan de rand van de randstad waar ook sinds enkele maanden 4G is en ik merk dat er in steeds meer buurt gemeentes 4G komt (ook in de kleinere gehuchten) en bereik verbeteren.
Maar ik kan me voorstellen dat je er voor nu even klaar mee bent en misschien liever overstapt.
In ieder geval suc6 met de (moeilijke) keuze wat je gaat doen!
Jeetje, ik was net aan het googlen, aangezien mijn LG G2 van 10 maanden oud heel warm wordt, en kom hier terecht. WAT EEN TOESTAND voor die klant!! Dit mag toch niet gebeuren! Je bent gewoon bang dat er iets met je toestel gebeurt als je deze correspondentielijst leest. Mijn zoon heeft ooit een XBOX gehad die defect was, en huppekee, er werd meteen een nieuwe door fabrikant gestuurd. Dat is pas service!! 😠
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanne,

Begrijpelijk dat je schrikt als je zo'n langlopend topic tegenkomt, wanneer je zelf vergelijkbare problemen ervaart!

Helaas is er in dit geval het een en ander misgegaan, wat niet hoorde te gebeuren. Uiteindelijk zijn we er wel met de DENSEE92 uitgekomen, ook al was het niet echt de oplossing waar je op hoopt. :S

Ik hoop dat je alsnog het vertrouwen hebt dat, wanneer het nodig is, je jouw toestel ter reparatie op kunt sturen. Wordt het toestel in bepaalde situaties erg warm, zoals bij intensief gebruik, of gebeurt het continu?

Hopelijk kunnen we je vlot helpen en herwinnen we weer je vertrouwen in onze service! 🙂

Reageer