Ik woon het grootste gedeelte van het jaar in het buitenland en ben gisteren weer in NL aangekomen. Voor de derde keer doet mijn Iphone 7 het weer niet dus ik weer naar de Tmobile winkel in Heerlen (Saroleastraat). Het probleem is dat ik geen verbinding kan krijgen met een netwerk en de telefoon als melding “geen service” geeft. Twee medewerkers van de winkel hebben geprobeerd maar konden niets voor me doen. Even voor de duidelijkheid; ik heb een zakelijk abonnement en heb de telefoon ook bij Tmobile aangeschaft. Ik krijg van de bijzonder onvriendelijke medewerker het antwoord: daar kunnen we niks aan doen, aan onze sim kaart ligt het niet. Thuis maar proberen alles van de telefoon te verwijderen, wellicht doet hij het dan wel. Wat een waardeloos antwoord, ik ben klant bij jullie en wordt zo weer met een niet werkende telefoon weggestuurd zonder fatsoenlijke oplossing. Ga vandaag nog mijn zakelijke abonnementen bij Tmobile opzeggen want ik denk dat ik elders wel een fatsoenlijke service kan krijgen.
P.S. in het verleden werd deze klacht wel door een vriendelijke medewerker opgelost dus het kan schijnbaar wel……
Kees Groenendijk
Beste antwoord door Evy
Bekijk origineel