Slechte verbinding iPhone XS

  • 18 september 2019
  • 1 reactie
  • 1758 Bekeken

Hoi, sinds ik de e-sim heb besteld en gebruik krijg ik steeds van mensen te horen dat ik slecht te verstaan ben,maar als ze mij via facetime bellen of whatsapp dan werkt dat prima.
Ik gebruik de e-sim op de iPhone Xs en gebruik de nieuwse ios op dit moment.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Arman_Iphone_XS

Ervaar je dit probleem nog steeds? Je geeft aan dat je dit alleen ervaart als je over ons netwerk belt. Ervaar je dit overal of op een specifieke locatie? Kun je mij voorzien van 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop jij dit probleem ervaart? Dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten en die gaan dit verder onderzoeken. Wat je ook zou kunnen doen is langs een T-Mobile shop gaan en vragen of ze je kunnen overzetten op een andere e-sim. Ik weet niet of dit het probleem oplost, maar we kunnen het proberen.

Ik hoor graag van je!

Reageer