Beantwoord

Sony Xperia Z3 plus na reparatie

• 24 juni 2016
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Hoi.

Mijn toestel is laatst stukgegaan door waterschade. Viel binnen de garantie dus opgestuurd enz. Vandaag kreeg ik een compleet nieuw toestel binnen. Geweldig! Er zat een briefje bij waarop stond dat de nieuwste software-update was geinstalleerd en dat het toestel dus helemaal goed zou functioneren. Je raadt het al; niet dus.
Eerst aan de lader gedaan: oplaadpictogram meteen te zien 77%.
Keurig gewacht tot 100%
Telefoon ingeschakeld
Dan krijg ik het schermpje: Sony Xperia te zien
Vervolgens het schermpje: Powered by android
En daar blijft het bij.
Dit herhaalt ie continu.
Alle opstart/herstart/fabrieksstart/whatever-procedures uitgevoerd maar het mag niet baten.
Zou de software update niet goed geinstalleerd zijn? Zou ik het uberhaupt zelf op kunnen lossen? Of zal ik het toestel gewoon ter reparatie aanmelden en terugsturen?

Klein detail.... Ik heb met heeeeeel veel ongeduld uitgekeken naar het moment dat ik weer herenigd zou zijn met mijn koperen telefoonvriendje :D:$:P
De teleurstelling is dus groot 😉
icon

Beste antwoord door Amy 25 juni 2016, 14:18

Hey TheaSony,

Flink balen dat deze situatie, die zo hoopvol leek, uiteindelijk niet helemaal is opgelost. Ik snap dat je helemaal niet blij bent dat het toestel niet aan gaat! Je zou de tips uit dit topic nog kunnen proberen maar aangezien het toestel niet aan gaat denk ik dat je daar ook niet heel veel verder mee gaat komen.. maarja niet geschoten is natuurlijk altijd mis. Mochten de tips niet helpen dan zit er inderdaad niets anders op dan het toestel ter reparatie aan te bieden.

Hopelijk komt het allemaal snel weer op zijn pootjes terecht, ik snap namelijk dat dit een enorme teleurstelling is! 😞

Houd je ons op de hoogte hier?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey TheaSony,

Flink balen dat deze situatie, die zo hoopvol leek, uiteindelijk niet helemaal is opgelost. Ik snap dat je helemaal niet blij bent dat het toestel niet aan gaat! Je zou de tips uit dit topic nog kunnen proberen maar aangezien het toestel niet aan gaat denk ik dat je daar ook niet heel veel verder mee gaat komen.. maarja niet geschoten is natuurlijk altijd mis. Mochten de tips niet helpen dan zit er inderdaad niets anders op dan het toestel ter reparatie aan te bieden.

Hopelijk komt het allemaal snel weer op zijn pootjes terecht, ik snap namelijk dat dit een enorme teleurstelling is! 😞

Houd je ons op de hoogte hier?
Vandaag weer even alles geprobeerd maar t mag niet baten. Toch maar weer reparatie aanvragen dan.
Reputatie 6
Badge +16
Hi TheaSony,

Erg jammer! Ik ben ervan overtuigd dat het na deze reparatie helemaal goed gaat komen. Keep us posted!

Reageer