Beantwoord

Sony Xperia z5 compact Laadt niet meer op

• 30 maart 2016
  • 4 reacties
  • 1459 Bekeken

Hallo
Sinds net laad mijn telefoon niet meer op
Er is een beschadiging te zien aan de plug in de telefoon. Maar als ik de stekker er in steek dan trilt de
telefoon wel maar de de led brand niet, ook valt de stekker er redelijk makkelijk uit.
Ik heb mijn telefoon gekocht op 21 januari dit jaar dus mijn vraag is: wat kan ik er zelf aan doen, valt het binnen de garantie ( heb voorwaarden gelezen)

Vriendelijke groet Bart
icon

Beste antwoord door Issam 1 april 2016, 09:37

Hi Bartkoot,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. :)

Wat balen dat je Sony niet meer goed oplaadt. Goed dat je dit aangeeft bij ons, we helpen je graag verder hierbij.

Het lijkt erop dat de usb ingang defect is, goed dat je in de tussentijd een andere oplader hebt getest. Hierdoor kunnen we uitsluiten dat het probleem door de kabel wordt veroorzaakt. Je zal in deze situatie je toestel ter reparatie moeten aanbieden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Misschien vind je daar wel de tip die je helpt om dit op te lossen.

Laat ons weten of het is gelukt. Als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Ter aanvulling : als ik een andere oplader gebruik dan moet ik de stekker vasthouden en als het led'je brand dan moet ik hem voorzichtig neerleggen ( als ik stekker niet vasthoud dat valt die er uit / gaat telefoon aan maar laadt dan niet op
Reputatie 6
Badge +16
Hi Bartkoot,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. :)

Wat balen dat je Sony niet meer goed oplaadt. Goed dat je dit aangeeft bij ons, we helpen je graag verder hierbij.

Het lijkt erop dat de usb ingang defect is, goed dat je in de tussentijd een andere oplader hebt getest. Hierdoor kunnen we uitsluiten dat het probleem door de kabel wordt veroorzaakt. Je zal in deze situatie je toestel ter reparatie moeten aanbieden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Misschien vind je daar wel de tip die je helpt om dit op te lossen.

Laat ons weten of het is gelukt. Als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag!
Hartelijk dank het is gelukt
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Bartkoot,

Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Heb je jouw toestel opgestuurd ter reparatie of heb je een andere oplossing gevonden? We horen het graag van je. 🙂

Reageer