Beantwoord

Stopt mijn toestelverzekering automatisch?

• 5 juli 2017
  • 4 reacties
  • 517 Bekeken

Hallo
Ik heb een vraag over mijn toestel verzekering .
Mijn contract met hierbij mijn toestel verzekering loopt af op 19 juli aanstaande.
Mijn vraag is of mijn toestel verekening dan ook automatisch stopt of moet ik dit zelf opzeggen.
Gr Rianne
icon

Beste antwoord door Thalina 6 juli 2017, 12:10

Hoi Rianne,

Wat leuk om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd! 🙂 Ik zie dat je ook hebt verlengd met een nieuw toestel. De toestelverzekering staat los van ons en van jouw abonnement. De verzekering is gekoppeld aan jouw toestel en blijft lopen totdat je 'm zelf opzegt. Als je jouw oude toestel nog blijft gebruiken, dan kun je jouw verzekering door laten lopen. Anders kun je 'm opzeggen. Op deze pagina vind je meer informatie over het opzeggen van jouw toestelverzekering. Jouw polisnummer vind je bij jouw afschrijvingen van ACE. Heb je misschien bij jouw verlenging een nieuwe toestelverzekering afgesloten en dit polisnummer ingevuld? Mocht het niet lukken, dan kun je het beste contact opnemen met ACE. Zij kunnen je dan verder helpen.

In ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Rianne net als je abonnement loopt deze stilzwijgend door je moet deze dus zelf opzeggen.
Ook je contract als je niks doet zal stilzwijgend doorlopen en is per maand opzegbaar.
Beide stoppen dus niet vanzelf straks en je heb bij je abonnement 1'maand opzeg termijn
Of je moet al hebben verleng natuurlijk dat is ook gezellig als je langer blijft :8
Hallo
Ik heb id gewoon verlengt bij t mobiele.
En heb gebrobeert een account aan te maken zo dat ik mijn afmelden kan bij ACE (of hoe je dat ook schrijft ben sinds 2015 lid)
Maar nu staat er dat hij mijn polis nummer niet kent.
Wat kan ik nu het beste doen?
Badge +13
Het beste kan je een mail sturen of bellen met Ace zei moeten jouw dan verder kunnen helpen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rianne,

Wat leuk om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd! 🙂 Ik zie dat je ook hebt verlengd met een nieuw toestel. De toestelverzekering staat los van ons en van jouw abonnement. De verzekering is gekoppeld aan jouw toestel en blijft lopen totdat je 'm zelf opzegt. Als je jouw oude toestel nog blijft gebruiken, dan kun je jouw verzekering door laten lopen. Anders kun je 'm opzeggen. Op deze pagina vind je meer informatie over het opzeggen van jouw toestelverzekering. Jouw polisnummer vind je bij jouw afschrijvingen van ACE. Heb je misschien bij jouw verlenging een nieuwe toestelverzekering afgesloten en dit polisnummer ingevuld? Mocht het niet lukken, dan kun je het beste contact opnemen met ACE. Zij kunnen je dan verder helpen.

In ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!

Reageer