Beantwoord

Streep in scherm Samsung S7 Edge

• 21 december 2016
  • 3 reacties
  • 543 Bekeken

Hallo ik heb sinds vandaag een fel paarse streep van boven naar beneden in me scherm is super irritant als ik bovenin bij me camera druk gaat hij weg en als ik loslaat kom hij terug wat is eraan te doen ben vandaag bij t mobile winkel langs geweest maar moest met de verzekering bellen aangezien ik ervoor verzekerd ben hij is nog geen half jaar oud en is geen 1 x gevallen

Groeten
Scott elshout
icon

Beste antwoord door Thalina 22 december 2016, 11:20

Hoi Scott,

Wat balen dat je scherm kuren heeft! Paars is best een mooie kleur, maar niet als streep op je beeldscherm 😉 Goed om te zien dat HarryMe je al meer heeft kunnen vertellen hierover (dankje!). Of het onder de garantie valt zal de verzekeraar bepalen. Daar kan ik geen uitspraken over doen. Je kunt eenvoudig en snel je claim online registreren via ace.dynasure.nl. Of je kunt bellen met ACE (0348 - 46 28 13) om je claim te plaatsen. Dat kan van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 20.00 uur. Op deze pagina vind je meer informatie over de toestelverzekering. Ik hoop in ieder geval dat je je toestel snel weer terug hebt, zonder paarse streep! Houd je ons op de hoogte?

Voor nu alvast fijne feestdagen toegewenst!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hoi Scott91, erg vervelend.
Mag ik raden (?) is het een Samsung Galaxy S7 Edge?
Ik ken iemand die hetzelfde probleem had (zonder valschade!) en die persoon heeft zijn telefoon laten repareren onder garantie.
Dit lijkt mij ook een garantiegevalletje, misschien is contact met je verzekering nodig i.v.m. je ruiltoestel/ vervangend toestel?

Laat je weten welke oplossing wordt geboden?
Grt
Ja klopt inderdaad de s7 edge naar welke verzekering moet ik bellen heb het gewoon bij t mobile verzekerd heeft die weer een appart nummer ?

Grt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Scott,

Wat balen dat je scherm kuren heeft! Paars is best een mooie kleur, maar niet als streep op je beeldscherm 😉 Goed om te zien dat HarryMe je al meer heeft kunnen vertellen hierover (dankje!). Of het onder de garantie valt zal de verzekeraar bepalen. Daar kan ik geen uitspraken over doen. Je kunt eenvoudig en snel je claim online registreren via ace.dynasure.nl. Of je kunt bellen met ACE (0348 - 46 28 13) om je claim te plaatsen. Dat kan van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 20.00 uur. Op deze pagina vind je meer informatie over de toestelverzekering. Ik hoop in ieder geval dat je je toestel snel weer terug hebt, zonder paarse streep! Houd je ons op de hoogte?

Voor nu alvast fijne feestdagen toegewenst!

Reageer