Beantwoord

Streepje in mijn beeldscherm

• 6 november 2016
  • 7 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb opeens sinds een paar uur een streep verticaal links in mijn beeldscherm.. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door rlsikosek12 6 november 2016, 16:30

Dan denk ik echt dat het een hardwarematig probleem is en dat je via T-Mobile een reparatie aan moet vragen. Het aanvragen kan via deze link: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/aanmelden. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Oei, dat klinkt niet goed! Heb je al geprobeerd om je toestel te herstarten of terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Als dit niet helpt adviseer ik je om een reparatie in te dienen bij T-Mobile mocht hij nog onder garantie vallen.
Heb mijn mobiel net 2 maanden, al opnieuw opgestart inderdaad en terug gezet, maar het werkt niet.. 😞
Reputatie 3
Dan denk ik echt dat het een hardwarematig probleem is en dat je via T-Mobile een reparatie aan moet vragen. Het aanvragen kan via deze link: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/aanmelden. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen!
Zal het proberen, thanks!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kayleigh,

Goed om te zien dat Rlsikosek12 je al verder heeft geholpen met je probleem. Alleen wel jammer dat de reset niet gewerkt heeft. :S

We hebben een topic aangemaakt over de stappen die je kunt nemen om een reparatie te voorkomen. De fabrieksreset is hier wel het ultieme redmiddel in, dus als dit niet gewerkt heeft dan is je toestel aanmelden ter reparatie de volgende stap. Zorg er wel voor dat je eerst een back-up van je gegevens maakt, want bij de reparatiedienst voeren ze ook gelijk een reset uit, dus dan zouden de gegevens verloren gaan. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling!

Wanneer je jouw toestel ter reparatie inlevert, gaat de reparatiedienst controleren of het mankement onder de garantie valt. Vervolgens nemen ze contact met je op om de uitkomst van de reparatie te bespreken. Zij zullen dan doorgeven of de reparatie onder de garantie valt, als dit niet zo is, dan zullen zij een prijsopgave met je bespreken. Je kunt dan zelf beslissen of je hier akkoord mee gaat. Als je niet akkoord gaat, betaal je enkel de onderzoekskosten.

Hopelijk heb ik het allemaal zo helder uit kunnen leggen, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je!
Lijn is opeens weer weg?
Reputatie 7
Badge +20
Dat is helemaal fijn, Kayleigh! Hopelijk blijft dit zo!

Reageer