Beantwoord

SWAP Toestel

• 11 september 2016
  • 10 reacties
  • 455 Bekeken

Wat houd dit in? En zitten hier kosten aanverbonden?
icon

Beste antwoord door Amy 13 september 2016, 11:39

Hey Stuart,

Goed dat je dit even navraagt! Ik zie dat dit inderdaad de laatste status is van jouw reparatie. Het toestel zal omgeruild worden, hier zitten verder geen kosten aan verbonden. Er zal telefonisch contact met je opgenomen hierover zodra het toestel op voorraad is. :)

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt? Als we je verder nog ergens mee kunnen helpen, let me know!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Stuart,

Goed dat je dit even navraagt! Ik zie dat dit inderdaad de laatste status is van jouw reparatie. Het toestel zal omgeruild worden, hier zitten verder geen kosten aan verbonden. Er zal telefonisch contact met je opgenomen hierover zodra het toestel op voorraad is. :)

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt? Als we je verder nog ergens mee kunnen helpen, let me know!
Hey Amy,

Yes dit heeft geholpen! Maar nog wel een kort vraagje erbij: is het een nieuw toestel wat ik krijg? Of een gereviseerde?

Groetjes Stuart:)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stuart,

Gelukkig heeft de reactie van mijn collega Amy geholpen!

Wat betreft jouw vraag: dit is inderdaad een gereviseerd toestel, of refurbished zoals wij zeggen. Deze refurbished toestellen zijn van zeer goede kwaliteit en wij garanderen je dan ook een toptoestel. Een klantexpert van ons heeft hier ook een topic over geschreven, omdat er soms nog wel vraagtekens bij deze toestellen stonden. Wellicht leuk om ook even mee te pakken. :)

Mocht je nog verdere vragen hebben, kort of lang, laat het dan weten!
Krijg je het zelfde toestel terug want ik heb het zelfde in me status staan
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lizaaxs,

Je krijgt in dit geval inderdaad een zelfde type toestel terug. Alleen als dit toestel helemaal niet op voorraad is krijg je de keus uit een aantal andere toestellen. Ik zie dat in jouw geval het toestel alweer naar je onderweg is! 🙂

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Beste,

ik had ook een vraagje over een SWAP toestel. Ik heb vanochtend gebeld met de jullie klantenservice om meer informatie te krijgen over het omruilen van een toestel als er tijdens een reparatie een onherstelbare schade is geconstateerd. Toen kreeg ik Brain aan de telefoon en hij vertelde mij dat je altijd een nieuw toestel krijgt mocht ik voor deze keuze gaan.

Nu heb ik dus, na de informatie van Brain, gekozen voor de omruil optie en zie ik de term "SWAP toestel" in de keuzebevestiging voorbij komen. Is het dan toch mogelijk dat ik nu een gereviseerd toestel krijg? Want anders had ik deze keuze niet gemaakt, vooral niet omdat ik flink heb moeten bij betalen.

Ik hoor graag van jullie,

al vast bedankt!
Brian natuurlijk. het was laat mijn excuses!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gaia_90,

Wat balen dat je toestel kapot is en opgestuurd moest worden ter reparatie! Ik zie in het systeem dat jouw toestel onherstelbaar beschadigd is door vallen, stoten of klemmen. Schade die op deze manier is ontstaan valt niet onder de garantie. Je hebt toen het aanbod gekregen om een refurbished toestel te ontvangen op eigen kosten. Zoals je aan de prijs ook waarschijnlijk zag ging het niet om een gloednieuwe iPhone 6S 64GB. Met een omruiling ontvang je namelijk nooit een gloednieuw toestel, maar een toestel dat zo goed als nieuw is. Voor de prijs die je ervoor betaald een goed alternatief lijkt mij. Sorry dat hierover telefonisch miscommunicatie is ontstaan, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik hoop dat je ondanks dit toch blij bent met het toestel dat je ontvangt.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hoi Thalina,

Het is vooral jammer dat ik inderdaad met de verkeerde informatie die keuze heb gemaakt. Maar wat gebeurd er dan met mijn oude toestel? Deze kan toch ook gebruikt worden voor onderdelen etc toch? Ik dacht dat op die manier de prijs gelijk werd getrokken maar dat zal wel niet dan.

Is er enige indicatie hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het vervangende toestel kan ophalen? Want mijn reparatie status kan sinds gisteren niet meer worden opgehaald.

Dank je wel voor de hulp en je snelle reactie!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gaia,

Ik begrijp dat dit inderdaad een vervelende situatie is! Ik heb mijn collega die je hebt gesproken ook feedback hierover gegeven. Nogmaals excuus hiervoor! Ik zie in het systeem dat jouw toestel onherstelbaar beschadigd dus vandaar dat de onderdelen ook niet meer kunnen worden gebruikt. Je toestel wordt milieuvriendelijk verwerkt door het reparatiecentrum. De omruiling is vandaag aangevraagd, je ontvangt vandaag of anders begin volgende week bericht wanneer het toestel geleverd gaat worden.

Weet je zo voldoende? Laat het gerust weten als er nog onduidelijkheden zijn, ik help je graag!

Reageer