Beantwoord

Swap toestel niet in assortiment

• 23 november 2016
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Sony — Xperia Z5 Compact (T-Mobile)
ik zou nu een swap toestel krijgen maar deze was nog niet voorradig
bij t –mobile word dit toestel niet meer verkocht dus logische denk wijze komen dus ook geen gebruikte toestellen terug
dus mijn vraag hoe lang moet ik straks wachten op ander toestel of zijn er andere adressen waar jullie wel aan dit toestel komen

heb geen zin om zeer lang te moeten wachten op een ander toestel terwijl ik gewoon garantie heb en eigenlijk af gescheept word door een 2 hands toestel die uiteraard wel goed is maar het idee

m.v.g.
rob
icon

Beste antwoord door Amy 24 november 2016, 09:24

Hey Rob,

Jammer om te horen dat het toestel niet voorraadig is. Ik snap dat je hier vragen over hebt! 🙂

Het kan enkele weken duren voor het juiste toestel weer op voorraad is. Wanneer dit helemaal niet het geval is krijg je in de meeste gegvallen de keuze uit een aantal gelijkwaardige toestellen. Het liefste zou ik je zo een toestel meegeven maar omdat dit via Dynafix zelf gaat kun je in dit geval het beste even contact met hun opnemen. Op deze pagina vind je de verschillende manieren waarop je contact met ze op kunt nemen.

Mocht je verder nog vragen hebben, let me know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Rob,

Jammer om te horen dat het toestel niet voorraadig is. Ik snap dat je hier vragen over hebt! 🙂

Het kan enkele weken duren voor het juiste toestel weer op voorraad is. Wanneer dit helemaal niet het geval is krijg je in de meeste gegvallen de keuze uit een aantal gelijkwaardige toestellen. Het liefste zou ik je zo een toestel meegeven maar omdat dit via Dynafix zelf gaat kun je in dit geval het beste even contact met hun opnemen. Op deze pagina vind je de verschillende manieren waarop je contact met ze op kunt nemen.

Mocht je verder nog vragen hebben, let me know!
ga mail sturen zullen zien maar bedankt:D
Reputatie 7
Badge +15
Helemaal goed Rob,

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik het graag! 🙂
Ik heb het zelfde probleem en wacht nu dus ook op een toestel. Het gaat bij mij echter om de iphone 7 32g zwart. Maar ik kan me voorstellen dat jullie hier nog geen gebruikte exemplaren van hebben omdat deze net uit is. Wel heb ik zo snel mogelijk een nieuwe nodig dus ik vroeg me af hoe lang dit dan gaat duren.
Ook kom ik er net pas achter dat het vervangende toestel waar ik net voor betaald heb, geen nieuw toestel gaat zijn maar een gebruikte. Dit was voor mij niet echt duidelijk uit de mail die ik kreeg en las dit eigenlijk net pas op het forum.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bencoopmans,

Balen dat jou toestel stuk is gegaan en dat je hem ter reparatie moest opsturen. Zoals Amy ook aangeeft in haar reactie gaat Dynafix zelf hierover en kun je in dit geval het beste contact met Dynafix opnemen. Zij kunnen jou meer informatie geven hierover. Op deze pagina vind je de verschillende manieren waarop je contact met ze op kunt nemen.

Ik hoop dat je snel jouw vervangend toestel ontvangt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer