T-Mobile Chubb verzekering onnodige maandelijkse kosten

• 25 augustus 2018
  • 0 reacties
  • 1983 Bekeken

Ruim een jaar geleden mijn abonnement bij T-Mobile winkel verlengd met een nieuwe Samsung Galaxy S8+.
Zo werd er ook gevraagd door T-Mobile of ik hierbij een telefoonverzekering wilde afsluiten op mijn nieuwe toestel. Dit heb ik uiteraard gedaan en betaal elke maand trouw €13,95 aan Chubb verzekering.
Met het belofte van een T-Mobile medewerker dat bij het bedrag dat ik betaal mijn toestel op alles word gedekt. Van software storingen, diefstal enz...tot aan SCHADE AAN JE SCHERM. Maar helaas is dit NIET het geval.

2 maanden geleden ontdekte ik schade aan mijn scherm. Zo zuinig en voorzichtig dat ik met mijn telefoon ben, weet ik 100% zeker dat het toestel niet is gevallen door mij zelf of door iemand anders.
Eerlijk mijn claim ingediend bij CHUBB en ook zo eerlijk dat ik ben verteld dat ik de barst in mijn scherm ontdekte zonder dat ik mijn telefoon heb laten vallen en dat de barst precies vanuit zijkant toestel/ naad doorloopt door het scherm.
Dit netjes doorgestuurd naar Chubb want het is mij verteld door een T-Mobile medewerker dat het zelfs schade aan je scherm zonder enige reden wordt gerepareerd. Maar helaas wat een teleurstelling het werd niet gerepareerd door Chubb verzekering en om je toestel teruggestuurd te krijgen moest ik wel een bedrag van €65,- eigenrisico betalen, (Voor wat betaal ik ook alweer elke maand €13,95???) Of je kreeg ook de keuze om je toestel wel te laten maken, maar dan betaal je meer dan €300,- of je kon je toestel kosteloos achterlaten en dan uiteindelijk niks meer hebben.

Dus mensen ik zou er goed over nadenken voor je Chubb verzekering wilt gaan afsluiten.
Zo ja...en mocht het voorkomen dat je ooit een claim moet gaan indienen bij hun.
TIP!: Maak er een overdreven onzin claim verhaal van om je toestel gerepareerd te krijgen.
Want als je te eerlijk ben zoals ik, krijg je never nooit je toestel gemaakt.

Mijn besluit is om mijn verzekering bij Chubb per direct te beindigen. Zou zonde zijn als je Chubb verzekering elke maand €13,95 sponsoort voor Jan met de korte achternaam.

0 reacties

Geen reactie

Reageer