Beantwoord

Telefonisch contact lukt niet

• 29 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 2302 Bekeken

Ik wil gewoon iemand aan de lijn die me kan helpen en niet100 x naar een bandje bellen waar ik niet verder kom en swaar steeds de verbinding wordt verbroken na het zoveelste menu.
Probleem: Ik heb in een T-Mobile winkel een verzekering afgesloten welke 2 x wordt afgeschreven van mijn rekening. Al sinds maart 2017 (stom, had ik eerder moeten zien). Helaas krijg ik bij zowel Chubb als T-Mobile niemand aan de lijn, al 3 dagen niet!
Mailen kan niet en de verzekering bij Chubb opzeggen ook niet omdat het systeem de polisnummers niet herkent.
Dan nu maar op het forum in de hoop dat iemand me gaat bellen!

Alle automatische incasso's laat ik vanaf nu ook terugboeken, dan moet iemand wel contact opnemen.
Het enige wat ik wil is de polissen beëindigen en duidelijkheid waarom er 2 zijn die van mijn rekening worden afgeschreven. Is volgens mij niet teveel gevraagd toch?
icon

Beste antwoord door David 31 oktober 2018, 10:51

Hi NickyDee72,

Erg spijtig om te lezen dat het via telefonisch contact niet lukt! Het keuzemenu is zodanig ingericht dat je belandt bij het juiste onderwerp. Het verbreken gebeurt wanneer het keuzemenu dan vermoedt dat je bij het juiste onderwerp bent beland. Sorry dat hierbij de verbinding werd verbroken, zonder dat je je antwoord hebt gekregen!

De verzekering moet via Chubb geregeld worden, dus ik kan je hier nu niet direct bij helpen. Heb je het geprobeerd via 0348 46 28 13? Dit is het telefoonnummer van Chubb. Daarnaast kun je ook via e-mail een bericht sturen. Dit kan per e-mail naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl. Het polisnummer kun je dan vermelden, maar is niet noodzakelijk. Dan heb je in ieder geval jouw afmelding via alle mogelijke kanalen gemeld en kunnen zij je ook direct verder helpen!

Als er iets is waar wij je nog bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi NickyDee72,

Erg spijtig om te lezen dat het via telefonisch contact niet lukt! Het keuzemenu is zodanig ingericht dat je belandt bij het juiste onderwerp. Het verbreken gebeurt wanneer het keuzemenu dan vermoedt dat je bij het juiste onderwerp bent beland. Sorry dat hierbij de verbinding werd verbroken, zonder dat je je antwoord hebt gekregen!

De verzekering moet via Chubb geregeld worden, dus ik kan je hier nu niet direct bij helpen. Heb je het geprobeerd via 0348 46 28 13? Dit is het telefoonnummer van Chubb. Daarnaast kun je ook via e-mail een bericht sturen. Dit kan per e-mail naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl. Het polisnummer kun je dan vermelden, maar is niet noodzakelijk. Dan heb je in ieder geval jouw afmelding via alle mogelijke kanalen gemeld en kunnen zij je ook direct verder helpen!

Als er iets is waar wij je nog bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Dank. Eindelijk een nummer waar ik iemand aan de lijn krijg. Helaas heeft zij geen inzicht in betalingen en kan mij niet verder helpen. O ja, ze ziet wel dat ik de bedragen heb laten terugstorten. Dat wel. Maar waarom ze 2x afschrijven kan ze me niet zeggen.
Ze geeft me een nummer 088 0039650 gegeven zodat ik kan bellen. Jawel, weer een bandje maar met een optie om een voicemail achter te laten. De volgende illusie... je kunt geen bericht achterlaten.
Nu dan maar in de mail. ..

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nicky,

Wat vreemd dat het niet lukt. Op deze pagina kun je ook je klacht indienen. Als je daar klikt op ''dit formulier'' dan wordt je doorverwezen naar een pagina waar je je gegevens kan invullen en je kan klacht kenbaar kan maken. Hopelijk kom je er zo wel uit!
Dank je... heb daar inderdaad een bericht gepost

Reageer