Beantwoord

Telefoon bij reparatie, compensatie?

  • 29 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Tijdens mijn vakantie is mijn telefoon stuk gegaan door een fabricagefout in LG g4. Toestel is in reparatie maar kan ongeveer 3 weken niets met mijn abonnement. Wordt dit nog gecompenseerd op enigerlei wijze?
icon

Beste antwoord door KoenM 30 augustus 2016, 13:41

Hoi gjnolsen,

Vervelend dat je toestel defect gegaan is. Waarom zou je compensatie moeten ontvangen als ik vragen mag? Je toestel wordt onder garantie gerepareerd (kosteloos neem ik aan). Een reparatie (met haar rompslomp eromheen) duurt gewoon langer. Als je echt bereikbaar dient te zijn (om wat voor reden dan ook) dan moet je zorgen dat je een backup toestel hebt liggen (al is het maar voor te bellen). Wanneer je een verzekering afgesloten hebt, dan kun je een beroep doen op een leentoestel via T-Mobile.

Ik ben maar een mede-klant, maar ik ga ervan uit dat je geen compensatie krijgt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hoi gjnolsen,

Vervelend dat je toestel defect gegaan is. Waarom zou je compensatie moeten ontvangen als ik vragen mag? Je toestel wordt onder garantie gerepareerd (kosteloos neem ik aan). Een reparatie (met haar rompslomp eromheen) duurt gewoon langer. Als je echt bereikbaar dient te zijn (om wat voor reden dan ook) dan moet je zorgen dat je een backup toestel hebt liggen (al is het maar voor te bellen). Wanneer je een verzekering afgesloten hebt, dan kun je een beroep doen op een leentoestel via T-Mobile.

Ik ben maar een mede-klant, maar ik ga ervan uit dat je geen compensatie krijgt.

Reageer