Beantwoord

Telefoon gaat niet meer aan, welke garantie heb ik?

  • 23 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Mijn telefoon gaat niet meer aan. ik heb alles gedaan wat ik kon doen, maar bij wat ik ook doe blijft het scherm op zwart. nu heb ik de pech dat de fabrieksgarantie precies vandaag is verlopen. hoe werkt het met de garantie van t-mobile en de eventuele kosten die daaraan verbonden zijn.
mvg joost
icon

Beste antwoord door David 25 oktober 2016, 14:34

Hey Joost,

Dat is wel behoorlijk pech hebben inderdaad, dat je fabrieksgarantie net is afgelopen! :S Heb je al eens geprobeerd om het toestel aan je computer te hangen om te kijken of deze nog wel herkend wordt?

Bij ons heb je 24 maanden aan garantietermijn, dus daar zit je nog ruimschoots binnen en in principe valt jouw reparatie dan binnen de garantie. Er zijn wel een aantal uitzonderingen op, deze vind je terug in de link die ik hierboven heb meegestuurd. Uiteindelijk zijn wij dan ook niet degene die bepalen of jouw reparatie onder de garantievoorwaarden valt, maar dit doet de onafhankelijke reparatieservice.

Wanneer je jouw toestel ter reparatie aanbiedt gaat de reparatieservice hiermee aan de slag. Zij bepalen de oorzaak van het probleem en nemen contact met jou op om hun analyse te bespreken. Als de reparatie binnen de garantie valt dan repareren zij deze voor je. Constateren zij echter dat de oorzaak niét binnen de garantie valt, dan krijg je een prijsopgave. Als je hier akkoord mee gaat, dan verloopt de reparatie gewoon als normaal. Je kunt er echter ook voor kiezen om je toestel ongerepareerd terug te laten sturen, dan betaal je alleen de onderzoekskosten (€36,30). Een reparatieprocedure duurt gemiddeld 2 weken, maar dit is wel afhankelijk van de drukte.

Ik hoop dat ik zo al jouw vragen beantwoord heb, maar als je nog meer wilt weten dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Joost,

Dat is wel behoorlijk pech hebben inderdaad, dat je fabrieksgarantie net is afgelopen! :S Heb je al eens geprobeerd om het toestel aan je computer te hangen om te kijken of deze nog wel herkend wordt?

Bij ons heb je 24 maanden aan garantietermijn, dus daar zit je nog ruimschoots binnen en in principe valt jouw reparatie dan binnen de garantie. Er zijn wel een aantal uitzonderingen op, deze vind je terug in de link die ik hierboven heb meegestuurd. Uiteindelijk zijn wij dan ook niet degene die bepalen of jouw reparatie onder de garantievoorwaarden valt, maar dit doet de onafhankelijke reparatieservice.

Wanneer je jouw toestel ter reparatie aanbiedt gaat de reparatieservice hiermee aan de slag. Zij bepalen de oorzaak van het probleem en nemen contact met jou op om hun analyse te bespreken. Als de reparatie binnen de garantie valt dan repareren zij deze voor je. Constateren zij echter dat de oorzaak niét binnen de garantie valt, dan krijg je een prijsopgave. Als je hier akkoord mee gaat, dan verloopt de reparatie gewoon als normaal. Je kunt er echter ook voor kiezen om je toestel ongerepareerd terug te laten sturen, dan betaal je alleen de onderzoekskosten (€36,30). Een reparatieprocedure duurt gemiddeld 2 weken, maar dit is wel afhankelijk van de drukte.

Ik hoop dat ik zo al jouw vragen beantwoord heb, maar als je nog meer wilt weten dan horen we dat graag!

Reageer