Beantwoord

Telefoon valt uit, ondanks volle accu

De titel verklaart het al. 

Het toestel valt telkens uit ondanks deze is opgeladen. Heb een andere accu geprobeerd, echter verhelpt dit het probleem niet.
Ik vermoed dat het een software probleem is. Ik heb geprobeerd zelf via de telefoon een update uit te voeren maar dit lukt niet....

Toestel: Samsung Galaxy S Advance

Het is al een ouder toestel...mijn contract eindigt eind november...

Nu wil ik wel al graag verlengen en misschien een andere telefoon uitkiezen als dit tot de mogelijkheden behoort...echter kan dit alleen 4 maanden van te voren en wil ik nu ook niet weer zelf een toestel aanschaffen...Wat kan ik het beste doen?

Ik kan net als vele niet meer zonder!

What shall i do?
icon

Beste antwoord door Razza 5 mei 2014, 14:24

@BMWmitch

Welkom bij de T-Mobile Community.

Wat balen zeg! Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je de stappen op de toestelhulp pagina toevallig al geprobeerd om je toestel te voorzien van de nieuwste software? Je zou daarnaast je telefoon kunnen terugzetten naar de fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt.

Jouw contract loopt inderdaad pas in november 2014 af, dit betekent dat je normaal vanaf 22 juli je contract kan verlengen. Mocht je eerder dan deze datum willen verlengen dan kan je kiezen voor een Early Renewal.

Uiteraard is het ook mogelijk om je toestel ter reparatie aan te bieden. Echter ben je deze dan wel voor circa 2 weken kwijt. Mocht je zelf een vervangend toestel hebben dan is dit ook een optie.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@BMWmitch

Welkom bij de T-Mobile Community.

Wat balen zeg! Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je de stappen op de toestelhulp pagina toevallig al geprobeerd om je toestel te voorzien van de nieuwste software? Je zou daarnaast je telefoon kunnen terugzetten naar de fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt.

Jouw contract loopt inderdaad pas in november 2014 af, dit betekent dat je normaal vanaf 22 juli je contract kan verlengen. Mocht je eerder dan deze datum willen verlengen dan kan je kiezen voor een Early Renewal.

Uiteraard is het ook mogelijk om je toestel ter reparatie aan te bieden. Echter ben je deze dan wel voor circa 2 weken kwijt. Mocht je zelf een vervangend toestel hebben dan is dit ook een optie.
Bedankt,

De systeemsoftware is up to date. 
Een andere batterij heeft helaas ook niet geholpen. 

Het lijkt haast alsof je het e.e.a. aan het doen bent wat gegeheugen vereist de telefoon uitvalt.
De telefoon kan enkel weer aangezet worden als hij ingestoken worden.

Reparatie lijkt me inderdaad geen goede optie gezien de restwaarde van het toestel. 

Early renewal is een mogelijkheid, echter ben ik daar ook weer kosten aan kwijt. Ik zal kijken of ik zo lang ergens maar een 2de handstoestel heb liggen.
Misschien heb ik nog wel ergens een oude Nokia 3310 in de kast liggen. Dingen hoefde je maar 1 x p. week op te laden.

The good old days. Bellen / SMSen en Snake spelen en dan houdt het uiteraard op..
Ik heb hetzelfde probleem en toen ik nog klant was bij Vodafone mocht ik na een stuk toestel omdat ik een 'gouden' klant was wel tot 9 maanden voor einddatum contract kosteloos verlengen. Nu heb ik 2 abonnementen bij jullie (1 voor mijn moeder) en zij had de Samsung galaxy S advance die steeds uit viel en niet te repareren was omdat het een bekend probleem is en het niet verholpen kon worden en nu moet ik toch €70 betalen om haar contract 5 ipv 4 maanden van tevoren te verlengen??
Reputatie 5
@Miniamama Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. 😞 Er is in ieder geval geen sprake van 70 euro betalen (€ 71,12,-) om inplaats van 5 voor 4 maanden te mogen vernieuwen omdat het abonnement op dit moment pas op 29-11-2015. Je kan wel kiezen voor het eerder vernieuwen van je contract en betaalt daarvoor dan inderdaad € 71,12,- alleen gaat dat contract dan wel pas na 29-11-2015. Ik kan je in dit geval geen passend aanbod doen omdat je telefoon niet te repareren is en je contract nog niet afloopt. Aan de hand van je contractsduur en de situatie weet ik niet of je er echt gelukkig van wordt om een eenmalige vergoeding van de € 71,12 te ontvangen. Ik kan je in deze situatie niets aanbieden betreft het toestel. 😞
@chantal,

Ik heb 2 abonnementen. Het andere abonnement loopt over 5 maanden af en hoort bij de situatie waar het over gaat.
Reputatie 4
@Miniamama

Het is bij T-Mobile mogelijk om maar liefst 4 maanden voordat je huidige contract afloopt te verlengen met een toestel. Je ontvangt (mits beschikbaar) direct je nieuwe toestel. 4 maanden van te voren vind ik al een uitstekende service. Er zijn klanten die inderdaad door een bepaalde reden nog eerder dan 4 maanden een nieuw toestel moeten hebben. We zijn bereid om dit mogelijk te maken maar dan hangt er wel een prijskaartje aan vast. Beter kan ik het niet voor je maken, maar wel duidelijker. Ik kan je dus zoals mijn collega Chantal heeft gezegd niet hiermee van dienst zijn.

Reageer