Vraag

Telefoon verstuurd uit zichzelf SMSjes

• 20 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Gisteren werd ik gebeld door een contact dat hij van mij vele SMSjes ontving. Het gaat om SMSjes die ik ooit verzonden of ontvangen heb van deze contactpersoon. SMSjes zijn zeer oud en ik heb ze zelfs niet meer op telefoon staan (heb ondertussen nieuwe telefoon). Klantenservice heeft geen idee hoe dit kan. SMSjes staan ook niet in mijn verbruikstatus. Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

5 reacties

Kan het zijn dat de ontvanger een volle geheugenkaart heeft, of een vol SMS-geheugen waardoor de SMS-jes in een soort loop terecht kwamen?
Is dit mogelijk dan als het geheugen vol is? Zal het doorgeven. Wordt nu beschuldigd van stalken terwijl ik niets doe. Heel vervelend.
Badge +13
En als je jouw eigen telefoon bekijkt zie je dan dat deze sms'jes weer opnieuw worden verzonden?
Het komt wel eens voor dat als een geheugen vol is de oudste berichten uit dat geheugen weer opnieuw worden 'ontvangen'.

Het probleem kan zich dus aan beide kanten voordoen, want hetzelfde kan ook aan de verzender-kant gebeuren als daar een vol geheugen is of een verouderde of defecte simkaart.

Jij geeft aan dat je een andere telefoon hebt en de berichten niet meer hebt, dus het lijkt me dat je dan aan de kant van de ontvanger moet zoeken.
Reactie op Rosan.
Nee. In mijn telefoon is niets te zien!

Reageer