Beantwoord

Telefoon verzekering afsluiten

• 17 april 2017
  • 6 reacties
  • 316 Bekeken

Goedenmiddag ik had een vraag over de telefoon verzekering. Deze had ik een tijdje geleden opgezegd. Graag zou ik deze toch weer willen aanvragen Is dit dan nog mogelijk. De 14 dagen zijn naamlijk wel al verstreken. Gr Sakeesha
icon

Beste antwoord door Hajar 19 april 2017, 13:06

Hi Sakeesha,

Balen dat je toestel stuk is gegaan! 😞 Ik zie dat je in januari een verzekering hebt afgesloten bij Ace. Wanneer je een toestel via T-Mobile laat verzekeren bij bijvoorbeeld Ace en deze tussentijds opzegd dan kun je deze niet opnieuw heractiveren. Je zou in dit geval alsnog contact kunnen opnemen met Ace en kijken of zij nog wat voor je kunnen betekenen. Anders zou je ook kunnen informeren of je toestel meeverzekerd is in je inboedelverzekering.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt laat het mij dan weten.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Beste, je kan dat het beste navragen bij de betreffende verzekering aangezien deze los is van T Mobile.
Heeft je telefoon schade dat je deze weer zou willen aangaan?
Oké dankjewel dat ga ik dan even chekken. Ja ik heb in feb een 7 plus gekocht en er een bescherm glas op laten zetten. Maar het bescherm glas is nog heel en mijn scherm is helemaal kapot gegaan. Dus ik baal heel erg.
Badge +13
Heb je hem laten vallen?
Zowiezo kan je deze schade niet claimen want schade is gebeurt voordat de verzekering weer liep.
Tevens vermoed ik dat eens opgezegd je hem niet meer kan activeren.
Ja dat klopt. Maar als ik hem heb laten makes wil ik er wilde ik er wel en nieuwe verzekering voor zeg maar. In iedergeval super bedankt voor je hulp!
Badge +13
Over het algemeen kan je geen verzekering afsluiten voor je toestel als deze al in gebruik is.
Maar dat kan je het beste navragen bij de verzekering die je pas opgezegd had.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sakeesha,

Balen dat je toestel stuk is gegaan! 😞 Ik zie dat je in januari een verzekering hebt afgesloten bij Ace. Wanneer je een toestel via T-Mobile laat verzekeren bij bijvoorbeeld Ace en deze tussentijds opzegd dan kun je deze niet opnieuw heractiveren. Je zou in dit geval alsnog contact kunnen opnemen met Ace en kijken of zij nog wat voor je kunnen betekenen. Anders zou je ook kunnen informeren of je toestel meeverzekerd is in je inboedelverzekering.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt laat het mij dan weten.

Reageer