Beantwoord

telefoon weg bij reparatie.

  • 30 september 2016
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

T Mobile raakt telefoon kwijt bij reparatie. Bij inleveren moet je alleen je zoek mijn iPhone uitzetten. Alle gegevens staan er dus nog op. Helaas bied T Mobile een gebruikt toestel aan ter vervanging dat ik 8x bij de shop ben geweest telt niet mee, Terug bellen gebeurd bijna nooit. Op brieven wordt niet gereageerd. 1200 nummer is toch niet zo gratis als het lijkt. Op mijn voorstel om bij debetalen voor een nieuwe wordt niet gereageerd. Onbeschoft behandeld worden door een shop medewerker moet je ook maar pikken. 4 onderzoeken waar mijn toestel is moet je afwachten.Als voorbeeld bieden jullie een 14 dagen oud toestel aan die terug is gestuurd door een klant, in het echt bestaat deze niet en het toestel is niet compleet. Tot slot geef mij gewoon een flinke korting op een nieuw toestel. Als ik dat gebruikte toestel wat jullie aanbieden wil inruilen krijg ik er weinig voor omdat deze niet compleet is. Ook wordt er steeds vergeten dat T Mobile mijn toesten heeft weg gemaakt. Waarom de hakken in het zand bel eens op met een andere aanbieding bekijk het eens van min kant. Dit is het tweede toestel binnen ons gezin wat weg is. De eerste keer is mijn dochter akkoord gegaan met een gebruikt toestel, dit toestel was in een mindere staat dat het weg geraakte toestel. En is inmiddels al weer bij de reparateur geweest. Pak je verantwoording en los eens iets op.
icon

Beste antwoord door Sam- 15 oktober 2016, 12:48

Hallo Engel40,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Je berichtje is over het hoofd gezien, waardoor we je niet van een reactie hebben voorzien. Erg slordig en dit mag niet meer gebeuren!

Het is begrijpelijk dat je in deze situatie meer duidelijkheid wilt en voorzien wilt worden van een oplossing. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken in het systeem wat er precies heeft plaatsgevonden en hoe we samen tot een oplossing kunnen komen.

In het systeem zie ik dat je in de tussentijd ook hebt gesproken met onze vriendelijke collega Brian. Ik heb het gesprek terug gelezen en de informatie die hij deelt dekt alles. Dit betekent dat ik hier geen aanvulling op heb. Om de communicatie via 1 kanaal te laten lopen, miscommunicaties en dubbel werk te voorkomen sluit ik dit topic.

Mocht je nog vragen of verzoeken hebben naar aanleiding van het bovenstaande dan wil ik je vragen om te reageren op de reactie van Brian via Facebook.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

T Mobile raakt telefoon kwijt bij reparatie. Bij inleveren moet je alleen je zoek mijn iPhone uitzetten. Alle gegevens staan er dus nog op. Helaas bied T Mobile een gebruikt toestel aan ter vervanging dat ik 8x bij de shop ben geweest telt niet mee, Terug bellen gebeurd bijna nooit. Op brieven wordt niet gereageerd. 1200 nummer is toch niet zo gratis als het lijkt. Op mijn voorstel om bij debetalen voor een nieuwe wordt niet gereageerd. Onbeschoft behandeld worden door een shop medewerker moet je ook maar pikken. 4 onderzoeken waar mijn toestel is moet je afwachten.Als voorbeeld bieden jullie een 14 dagen oud toestel aan die terug is gestuurd door een klant, in het echt bestaat deze niet en het toestel is niet compleet. Tot slot geef mij gewoon een flinke korting op een nieuw toestel. Als ik dat gebruikte toestel wat jullie aanbieden wil inruilen krijg ik er weinig voor omdat deze niet compleet is. Ook wordt er steeds vergeten dat T Mobile mijn toesten heeft weg gemaakt. Waarom de hakken in het zand bel eens op met een andere aanbieding bekijk het eens van min kant. Dit is het tweede toestel binnen ons gezin wat weg is. De eerste keer is mijn dochter akkoord gegaan met een gebruikt toestel, dit toestel was in een mindere staat dat het weg geraakte toestel. En is inmiddels al weer bij de reparateur geweest. Pak je verantwoording en los eens iets op.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Engel40,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Je berichtje is over het hoofd gezien, waardoor we je niet van een reactie hebben voorzien. Erg slordig en dit mag niet meer gebeuren!

Het is begrijpelijk dat je in deze situatie meer duidelijkheid wilt en voorzien wilt worden van een oplossing. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken in het systeem wat er precies heeft plaatsgevonden en hoe we samen tot een oplossing kunnen komen.

In het systeem zie ik dat je in de tussentijd ook hebt gesproken met onze vriendelijke collega Brian. Ik heb het gesprek terug gelezen en de informatie die hij deelt dekt alles. Dit betekent dat ik hier geen aanvulling op heb. Om de communicatie via 1 kanaal te laten lopen, miscommunicaties en dubbel werk te voorkomen sluit ik dit topic.

Mocht je nog vragen of verzoeken hebben naar aanleiding van het bovenstaande dan wil ik je vragen om te reageren op de reactie van Brian via Facebook.