Beantwoord

Telefoon zoek?

• 18 juni 2016
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

Ik heb al ruim een week de SMS binnen dat de telefoon in de winkel zou liggen na reparatie. Inmiddels al 2 keer geweest en 2 keer weg gestuurd dat deze er niet is en dat ik moet wachten op een telefoontje van de winkel. Dus wat is waar en waar is mijn telefoon die ik al 3 weken kwijt ben? Bij wie kan ik terecht anders dan de winkel?

Thanks.
Martin
icon

Beste antwoord door Hajar 19 juni 2016, 09:53

Hi Martin,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je toestel nog steeds niet binnen is. Ik zie dat je gister ook met mijn collega's hebt gebeld hierover en wij hebben dit nu doorgezet naar de afdeling die hier voor verantwoordelijk is. Zij gaan dit voor je uitzoeken en zullen contact met je opnemen zodra er meer bekend is over je toestel.

Ik hoop dat je jouw toestel snel in handen krijgt! Excuses voor het ongemak. Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Martin,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je toestel nog steeds niet binnen is. Ik zie dat je gister ook met mijn collega's hebt gebeld hierover en wij hebben dit nu doorgezet naar de afdeling die hier voor verantwoordelijk is. Zij gaan dit voor je uitzoeken en zullen contact met je opnemen zodra er meer bekend is over je toestel.

Ik hoop dat je jouw toestel snel in handen krijgt! Excuses voor het ongemak. Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten.
Houi Hajar.

Bedankt voor de reactie. Ben gisteren voor de 3e keer langs geweest en wederom geen telefoon. De filiaalmanager gaat daar maandag ook achteraan dus moet gewoon goed komen. Heb goede hoop.

Groet.
Martin
Reputatie 7
Badge +15
Hey Martin,

Slim dat je nog een keer naar de T-Shop bent geweest. Hopelijk is het niet al te ver van je huis af. Ik ben er zeker van dat de filiaalmanager zijn best gaat doen voor je vandaag.

Als wij je in de tussentijd nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden! Houd je ons op de hoogte hier? 🙂
Dag 1. Netjes een telefoontje van de winkel dat ze nog steeds op zoek zijn. Nooit aangekomen in de winkel.
Reputatie 6
Badge +16
Hi M1rtin,

Goed dat je op de hoogte wordt gehouden! Bedankt dat je ons hier ook van op de hoogte stelt. :8
Hoi Issam

Telefoon is terecht. Hij lag in een ander filiaal. Helaas met wat kleine beschadigingen erop maar goed, kan ook bij jezelf gebeuren. Ben wel netjes gecompenseerd voor het hele gebeuren dus netjes en vlot geregeld van T-mobile. Thanks voor alle reacties. Nu proberen of alles werkt en opnieuw instellen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey M1rtin,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat je het toestel terug hebt gekregen en je gecompenseerd bent.

Wil je het laten weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?

Reageer