Beantwoord

Telefoonnota

• 15 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 2435 Bekeken

Hallo,

Ik ben op reis en wil graag mijn telefoonnota hebben omdat mijn telefoon in het zwembadje is gevallen. Kan deze naar me opgestuurd worden zodat ik deze door kan mailen naar mijn verzekering?

Groet,

Wildrik
icon

Beste antwoord door Hajar 17 augustus 2019, 12:24

Hi Wildrik,

Ik zie dat je je abonnement met iPhone toestel in een T-Mobile Shop in Leeuwarden hebt afgesloten. Je kan terug naar de shop voor je kassabon. Zij kunnen je daar verder helpen. Ik hoop dat je er zo uitkomt! Als ik nog iets kan betekenen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wildrik,

Oh noo! Dat is zuur zeg. Ik hoop dat je verder wel een fijne reis hebt, en fijn dat de verzekering wellicht nog wat kan betekenen!

Ik zie dat je jouw laatste telefoon besteld/aangekocht hebt via een externe partner. In zo'n geval kun je bij hen terecht voor een hardware factuur of een kassabon, die gelden als garantiebewijs. Heb je het toestel online besteld, dan zul je deze waarschijnlijk nog terug kunnen vinden in jouw mail.

Succes ermee en mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust even weten!
Hoi Jaimy,

Het gaat over mijn iPhone 7, niet mijn nieuwe toestel. Zou u deze naar mijn mail willen sturen?

Groet,

Wildrik
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wildrik,

Ik zie dat je je abonnement met iPhone toestel in een T-Mobile Shop in Leeuwarden hebt afgesloten. Je kan terug naar de shop voor je kassabon. Zij kunnen je daar verder helpen. Ik hoop dat je er zo uitkomt! Als ik nog iets kan betekenen, laat het mij weten.

Reageer