Beantwoord

Toestel al besteld, later toestelverzekering afsluiten

• 28 september 2016
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Hoi, ik heb afgelopen week een nieuw abonnement afgesloten met Telefoon. De telefoon heb ik nog niet ontvangen en het abonnement is nog niet ingegaan. Ik wil graag toch nog een verzekering afsluiten voor mijn telefoon. Op de site staat dat dit via de t-mobile shop kan, in de shop kan ik het niet vinden.

Hoe kan ik online nog een verzekering voor mijn nieuwe telefoon afsluiten?
icon

Beste antwoord door MichelD4 28 september 2016, 23:05

Beste Thijs,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Uit je verhaal begrijp ik, dat je inmiddels een abonnement met jouw favoriete toestel hebt afgesloten/besteld, en deze alsnog wilt verzekeren.
Alleen heb je dit toestel nog niet in je bezit.

Wat te doen:

1 > Wacht tot je het toestel in je bezit hebt, aangezien je die nodig hebt om een verzekering te kunnen afsluiten.
2 > Doe dit binnen 14 dagen, vanaf de dag dat je het toestel hebt ontvangen van de koerier.
3 > Dit doe je bij de T-Mobile Shop, bij jouw in de buurt. (Dit kan dus niet via de online shop)
4 > Neem daarbij de aankoopbon/garantiebewijs mee, die je bij je bestelling hebt ontvangen.
5 > De T-Mobile Shop zal je toestel controleren, en en zorg dragen dat je toestel alsnog wordt verzekerd.

Om na te gaan waar bij jouw in de buurt een T-Mobile Shop zit, Klik je op deze link.
Door middel van je postcode (die je linksboven kunt invullen), kun je nagaan waar de dichtbijzijnde T-Mobile Shop (winkel) bij jouw in de buurt zich bevind.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste Thijs,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Uit je verhaal begrijp ik, dat je inmiddels een abonnement met jouw favoriete toestel hebt afgesloten/besteld, en deze alsnog wilt verzekeren.
Alleen heb je dit toestel nog niet in je bezit.

Wat te doen:

1 > Wacht tot je het toestel in je bezit hebt, aangezien je die nodig hebt om een verzekering te kunnen afsluiten.
2 > Doe dit binnen 14 dagen, vanaf de dag dat je het toestel hebt ontvangen van de koerier.
3 > Dit doe je bij de T-Mobile Shop, bij jouw in de buurt. (Dit kan dus niet via de online shop)
4 > Neem daarbij de aankoopbon/garantiebewijs mee, die je bij je bestelling hebt ontvangen.
5 > De T-Mobile Shop zal je toestel controleren, en en zorg dragen dat je toestel alsnog wordt verzekerd.

Om na te gaan waar bij jouw in de buurt een T-Mobile Shop zit, Klik je op deze link.
Door middel van je postcode (die je linksboven kunt invullen), kun je nagaan waar de dichtbijzijnde T-Mobile Shop (winkel) bij jouw in de buurt zich bevind.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.

Reageer