Beantwoord

Toestel defect

Ik heb 10 dagen geleden via de web shop mijn abonnement verlengt en hier een Samsung galaxy s6 edge bij gekregen maar vanmorgen is deze uitgevallen en doet helemaal niks meer. Wat kan ik nu t beste doen?
icon

Beste antwoord door David 25 februari 2016, 08:31

Hoi CLN,

Dat is nog eens een stroeve start met je nieuwe telefoon.. :S

Heb je jouw telefoon al eens aan je computer gehangen om te kijken of dit enig effect heeft? Als dit ook niet werkt, dan raad ik je aan om het toestel via ons ter reparatie aan te bieden of langs een Samsung Service Center te gaan.

Ik snap dat dit niet ideaal is, zo kort nadat je jouw telefoon hebt gekregen, maar als je telefoon verder 0 teken van leven geeft, kunnen wij helaas ook niets voor je betekenen.. Onze reparatieservice is in ieder geval erg snel en bij een Samsung Service Center kunnen ze je direct vertellen wat ze voor je kunnen betekenen!

Als je nog ergens vragen over hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi CLN,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je toestel zulke kuren vertoont terwijl je hem net pas hebt! Zou je het volgende kunnen proberen?

Houd de aan/uit knop + home knop + volume omhoog knop tegelijk ingedrukt. Houd deze combinatie 10-15 seconden ingedrukt.
Kom je dan in een menu terecht?
Ja? Bevestig met de aan/uit knop op reboot now.

Krijg je zo je toestel aan de praat? Let me know!
Nee hij doet helemaal niks
Reputatie 7
Badge +20
Hoi CLN,

Dat is nog eens een stroeve start met je nieuwe telefoon.. :S

Heb je jouw telefoon al eens aan je computer gehangen om te kijken of dit enig effect heeft? Als dit ook niet werkt, dan raad ik je aan om het toestel via ons ter reparatie aan te bieden of langs een Samsung Service Center te gaan.

Ik snap dat dit niet ideaal is, zo kort nadat je jouw telefoon hebt gekregen, maar als je telefoon verder 0 teken van leven geeft, kunnen wij helaas ook niets voor je betekenen.. Onze reparatieservice is in ieder geval erg snel en bij een Samsung Service Center kunnen ze je direct vertellen wat ze voor je kunnen betekenen!

Als je nog ergens vragen over hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer