Beantwoord

Toestel defect en bon kwijt

  • 24 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Ik moet mijn telefoon ter reparatie opsturen maar ik kan mijn pakbon nergens meer vinden. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Issam 25 augustus 2016, 18:36

Hey grote baas,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weet te zien. ;)

Ai, wat balen zeg. Wat is er met je toestel aan de hand? Heb je het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic al een keer doorgenomen? Als je toestel echt opgestuurd moet worden dan kan je deze ook zonder pakbon opsturen via één van onze T-Mobile Shops. Zij kunnen namelijk op basis van je IMEI nummer zien dat deze nog binnen de garantie valt. Wil je toch je pakbon ontvangen dan kan je mij in een privébericht het IMEI nummer sturen van je toestel. Dan ga ik voor jou op zoek naar je aankoopbewijs.

Neem ook een kijkje naar de video waarin Willem (Kast) en ik (Inspector Gadget) uitleg geven over de reparatieprocedure!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hey grote baas,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weet te zien. ;)

Ai, wat balen zeg. Wat is er met je toestel aan de hand? Heb je het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic al een keer doorgenomen? Als je toestel echt opgestuurd moet worden dan kan je deze ook zonder pakbon opsturen via één van onze T-Mobile Shops. Zij kunnen namelijk op basis van je IMEI nummer zien dat deze nog binnen de garantie valt. Wil je toch je pakbon ontvangen dan kan je mij in een privébericht het IMEI nummer sturen van je toestel. Dan ga ik voor jou op zoek naar je aankoopbewijs.

Neem ook een kijkje naar de video waarin Willem (Kast) en ik (Inspector Gadget) uitleg geven over de reparatieprocedure!

Reageer