Beantwoord

Toestel gestolen, wachten op toestel van verzekering

Mijn Samsung Galaxy S8 plus werd uit mijn handen gestolen maar gelukkig had ik mijn toestel via jullie verzekerd tijdens kopen,daarna heb ik aangifte gedaan en die naar de verzekering gestuurd en later werd mijn claim goedgekeurd dus recht op een nieuwe toestel maar nu die verzekering komt steeds met smoesjes dat die besteld is bla bla ,het is 2 weken geleden dat mijn toestel ontvreemd is van mij en nog steeds geen toestel

ik ben nu radeloos

zie hun mailtjes naar mij ,het kan me niks schelen of mijn mailtjes zichtbaar zijn voor anderen.

U hebt een verzekeringsclaim 0207170 aangemeld bij Chubb. Wij hebben uw claim goedgekeurd. U hebt recht op een vervangend toestel.

Helaas is uw eigen type toestel op dit moment niet op voorraad. Zodra uw type toestel op voorraad is, ontvangt u van ons bericht. U hoeft hiervoor geen verdere actie te ondernemen.

Als u liever direct over een toestel beschikt, kunnen wij u een gelijkwaardig toestel aanbieden. Dit gelijkwaardige toestel wordt na levering uw eigendom en kan niet op een later tijdstip omgeruild worden voor een ander type toestel. Kiest u voor deze optie of wilt u meer informatie, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn hiervoor bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 20:00 op +31 (0) 348 46 28 45.

Hebt u nog vragen? Kijk dan op de Veelgestelde vragen op onze website.

Met vriendelijke groet,

Chubb

Deze service wordt uitgevoerd door Dynasure namens Chubb
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2017, 17:05

Hoi LGBarca,

Wow, dat is nog eens naar zeg! :S Goed dat je gelijk stappen hebt ondernomen! Heb je alles uit dit topic al gedaan, dus ook het eventuele opspeuren van jouw toestel?

Ik denk dat er nog even geduld gevraagd moet worden. In ons systeem zie ik namelijk dat je op 3 juli nog navraag hebt gedaan over een actie bij Samsung. Dit betekent dat tussen dat moment en nu het toestel gestolen is. Dit is op het moment 9 dagen. Jouw claim is al goedgekeurd, het is alleen afwachten tot het toestel op voorraad is. Ik snap dat je deze het liefst zo snel mogelijk in handen wilt hebben, dat is denk ik ook de wens van Chubb! Wij hebben verder geen inzicht in hun voorraad, dus als je daar meer informatie over wilt hebben, dan kun je het beste direct telefonisch contact met hen opnemen.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi LGBarca,

Wow, dat is nog eens naar zeg! :S Goed dat je gelijk stappen hebt ondernomen! Heb je alles uit dit topic al gedaan, dus ook het eventuele opspeuren van jouw toestel?

Ik denk dat er nog even geduld gevraagd moet worden. In ons systeem zie ik namelijk dat je op 3 juli nog navraag hebt gedaan over een actie bij Samsung. Dit betekent dat tussen dat moment en nu het toestel gestolen is. Dit is op het moment 9 dagen. Jouw claim is al goedgekeurd, het is alleen afwachten tot het toestel op voorraad is. Ik snap dat je deze het liefst zo snel mogelijk in handen wilt hebben, dat is denk ik ook de wens van Chubb! Wij hebben verder geen inzicht in hun voorraad, dus als je daar meer informatie over wilt hebben, dan kun je het beste direct telefonisch contact met hen opnemen.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
het ergste ze reageren niet op mijn klacht en ze houden mij steeds aan het lijntje
Reputatie 7
Badge +20
Hi LGBarca,

Ik zou vooral aanraden om van tijd tot tijd te bellen, zodat je direct reactie hebt. Zodra er een telefoon voor je op voorraad is, dan zullen ze deze heus niet expres achterhouden om jou te pesten. Deze komt dan echt zo spoedig mogelijk jouw kant op!
Ik heb me suf gebeld (dat doe ik ieder dag) maar ik krijg steeds zelfde verhaaltje te horen,ik lees hier ook reacties van leden die slechte ervaring mee hebben met die verzekering en niet alleen hier ook op andere fora's hebben ze slechte ervaring.

maar goed ik begrijp niet waarom T-Mobile niet ingrijpt en niet alsof doen dat er niks aan de hand is met die verzekeringmaatschappij ,als je T-Mobile belt dan zeggen ze dat ze geen inzicht hebben maar er zijn wel klanten die dagelijks lijden (waaronder ik )

ik heb een toestel van 900 euro gekocht in de hoop om ervan te genieten en dus keurig verzekerd door te luisteren naar de medewerker van T-Mobile shop dat als er iets gebeurt met de toestel dan heb je binnen 24 uur een nieuwe toestel

eigenlijk moet ik T-Mobile aanlagen omdat de medewerker mij niet verteld van verborgen problemen die er daarna ontstaan als je toestel gestolen wordt.
Hi LGBarca,

Ik zou vooral aanraden om van tijd tot tijd te bellen, zodat je direct reactie hebt. Zodra er een telefoon voor je op voorraad is, dan zullen ze de ze heus niet expres achterhouden om jou te pesten. Deze komt dan echt zo spoedig mogelijk jouw kant op!

ja over 1 jaar zal de toestel in voorraad zijn en dan is er al nieuwe toptoestellen ,wat heb ik er dan aan als ik pas over een half jaar een zelfde toestel krijg ?

ik geloof ze niet en ik zal ze ook niet geloven en wat betreft T-Mobile zelf daar heb ik geen problemen mee met mijn abonnement en andere product maar ik ben wel teleurgesteld in hun houding als het gaat om verzekering klacht
en waarom is mijn subject verandert ?
Reputatie 4
Hoi LGBarca,

Wij passen altijd de titels aan om het topic beter vindbaar te maken op het forum voor andere klanten die hetzelfde probleem ervaren. Op die manier heeft iedereen snel en makkelijk toegang tot de informatie die wij en natuurlijk andere klanten delen op dit forum. Sharing is caring!

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk jouw toestel wilt, vooral na zo'n nare situatie. Je hebt alle stappen goed doorlopen, nu is het nog even wachten op Chubb en op het bericht dat de Samsung geleverd kan worden. Wat ik sowieso voor je ga doen is jouw feedback doorzetten naar Chubb. Op het forum komen alle soorten vragen en ervaringen binnen en dat merken wij ook zeker op. Wij nemen elk verhaal en elk verzoek heel serieus en koppelen dat ook terug aan de partijen waarmee wij samenwerken. Ik weet dat je liever iets anders had gehoord, maar ik wil je echt vragen om nog een klein beetje meer geduld. Je zult bericht krijgen van Chubb!

Ik hoop dat het snel zal worden opgelost. Als ik je ergens anders mee kan helpen, geef het dan meteen aan!
Ik heb een reactie gekregen van de verzekering (zie hun mail onder) ,nu zal ik even bellen of zij zelfde toestel klaar hebben of een andere toestel.

jullie horen het wel van mij hoe het afgelopen is

mailtje van de verzekering

Zoals wij reeds aan u hebben bevestigd, hebben wij de volgende klacht in goede orde ontvangen: U heeft een claim ingediend en bericht gekregen dat uw claim is toegekend, maar dat het vervangende toestel niet op voorraad is. U heeft meerdere malen telefonisch contact met ons gezocht, maar u krijgt geen passend antwoord. U wilt weten wanneer u uw eigen type toestel kunt ontvangen.

Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw zaak onderzocht. Wij kunnen zien dat uw claim na beoordeling is toegekend, waarbij u recht heeft op een vervangend toestel. Wegens leverproblemen bij onze leveranciers is momenteel de doorlooptijd van de bezorging van uw vervangende toestel langer dan u normaliter van ons kunt verwachten. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Uit onze administratie blijkt dat wij uw type toestel op voorraad hebben. U zult in de loop van de middag een e-mail ontvangen met daarin een link waarmee u een afleverafspraak kunt inplannen.

Wij vertrouwen erop uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 20:00 via +31 (0) 348 46 28 45. Indien u schriftelijk wenst te reageren, dan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl. Hierbij dient u als referentie uw bezwaarnummer #(nummer)# en polisnummer (polisnummer) als onderwerp te gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Chubb
Deze service wordt uitgevoerd door Dynasure namens Chubb.
Ik heb net gebeld,ik krijg zelfde toestel als ik die had voordat die gestolen werd uit mijn handen.
ik heb tegelijk afleverafspraak gemaakt en ik ben nu zeer blij.

ik wil de moderators van T-Mobile bedanken voor hun inzet die zij dagelijks hier tonen voor klanten en niet klanten door jullie feedback naar Chubb is alles in snelvaart gegaan maar rechtstreeks tot hun spreken was echt zeer moeilijk maar gelukkig is het nu over

nogmaals bedankt
Reputatie 4
Hoi LGBarca,

Woohoo, het is opgelost! Ik ben super blij voor je. :D

Ik spreek voor al mijn collega's als ik zeg: niks te danken, wij doen het met alle liefde! Daarom wil ik ook meteen jou bedanken voor het compliment. Het is heel fijn als een klant onze moeite en hulp waardeert. Daar worden wij ontzettend gelukkig van. Nu kan ik ook blij het weekend ingaan. :$

Jou wens ik een heel fijn weekend toe en alvast veel plezier met het nieuwe toestel!

Reageer