Beantwoord

Toestel terug na reparatie met ander mankement.

• 30 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 547 Bekeken

Ik heb afgelopen zondag mijn toestel opgehaald na reparatie. Ik heb een fiks bedrag betaald voor deze reparatie.
Ik stop thuis mijn sim-kaart erin en ik kan aan de slag, denk ik.
Nu doet mijn speaker het ineens niet meer. Wel kan ik alles luisteren met een koptelefoon op, maar dat vind ik een beetje lastig (heel de dag een koptelefoon op mijn hoofd).
Ik wil graag van u weten hoe wij dit op gaan lossen. Voor de reparatie deed de speaker het nog gewoon, dit was ook zeker niet het mankement.
Ik hoor graag van u hoe dit opgelost gaat worden!

Mvg
CinBies
icon

Beste antwoord door iamPuk 1 november 2017, 12:11

Is het toestel gerepareerd of heb je een ander toestel ontvangen? Als je een ander toestel hebt ontvangen dan zou ik het toestel terug sturen naar de reparatie centrum.

Overigens heb je 3 maanden garantie op een reparatie.

Als je hetzelfde toestel hebt terug ontvangen ook dan is de beste optie om weer ter reparatie aan te bieden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Is het toestel gerepareerd of heb je een ander toestel ontvangen? Als je een ander toestel hebt ontvangen dan zou ik het toestel terug sturen naar de reparatie centrum.

Overigens heb je 3 maanden garantie op een reparatie.

Als je hetzelfde toestel hebt terug ontvangen ook dan is de beste optie om weer ter reparatie aan te bieden.

Het gaat om mijn T-Mobile 869414043821910. Ik ben hem nu ruim een week kwijt voor reparatie. Ik heb bericht gekregen dat hij in het pinksterweekend teruggestuurd is naar Leeuwarden. Nu wil ik hem op de Wirdumerdijk ophalen, maar T_Mobile shop is verdwenen. Er staat alleen maar "TE HUUR”.

Ik zie mijn eerste bericht niet meer. ik heb het toestel 25 mei afgegeven op de Wirdumerdijk. 30 mei kreeg ik bericht dat het gerepareerd was en dat ik het kon ophalen. Wirdumerdijk 37 neem ik aan. Maar daar zit T_Mobile niet meer!!! Verdwenen: verhuisd. Naar ?????

Mijn toestel is dus spoorloos. Doe er wat aan!

Reputatie 7
Badge +20

@jadebo20 

Geen zorgen, jouw berichten zijn niet verdwenen en zijn hier te vinden. Je kunt daar ook verdere reacties achterlaten.

Aangezien dit topic al erg oud is gaat dit topic op slot.