Beantwoord

Toestel terug naar de shop na reparatie

• 1 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

Ik heb mijn toestel ter reparatie op laten sturen nu krijg ik de volgende mail:

Geachte heer/mevrouw Vries,

Je hebt jouw toestel (of accessoire) bij ons aangeboden voor reparatie. Hierbij laten wij je weten dat jouw toestel is teruggestuurd naar de T-Mobile Shop:

Adres Middenwaard 5
Postcode + plaats 1703SB Heerhugowaard
In het pakketje zit een servicebon, waarop je kunt lezen wat er is onderzocht aan jouw toestel.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Wat is er nu gedaan aan mijn toestel en is het wel gerepareerd. Ik woon in het buitenland dus het zou handig zijn als ik de status van mijn toestel weet. Kan ik het op laten halen door iemand anders?
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2016, 10:56

Hoi Rikimaru21,

Welkom terug op het forum!

Je kunt via My T-Mobile de meest recente status vinden van je reparatie, maar op het moment ligt jouw telefoon alweer in de winkel. Voor zover ik nu zie is jouw telefoon niet gerepareerd, omdat er vochtschade geconstateerd is en dit valt niet onder de garantie. Heb je hier wel een terugkoppeling over ontvangen toen dit uitgezocht was?

Je kunt overigens je toestel niet laten ophalen door iemand anders in de T-Mobile winkel. Dit moet je dus zelf doen. Hopelijk vind je hier een geschikt moment voor en kun je zelf alsnog de winkel.

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan weten. We helpen je graag verder! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rikimaru21,

Welkom terug op het forum!

Je kunt via My T-Mobile de meest recente status vinden van je reparatie, maar op het moment ligt jouw telefoon alweer in de winkel. Voor zover ik nu zie is jouw telefoon niet gerepareerd, omdat er vochtschade geconstateerd is en dit valt niet onder de garantie. Heb je hier wel een terugkoppeling over ontvangen toen dit uitgezocht was?

Je kunt overigens je toestel niet laten ophalen door iemand anders in de T-Mobile winkel. Dit moet je dus zelf doen. Hopelijk vind je hier een geschikt moment voor en kun je zelf alsnog de winkel.

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan weten. We helpen je graag verder! 🙂
Beste David,

Ik heb nergens een terugkoppeling van ontvangen dit zal wel in het rapport wat in de winkel ligt staan. Wat vreemd want een sony z5 compact zou waterdicht zijn, dus dan valt dat WEL onder de garantie lijkt mij?

Ook vind ik het erg vreemd dat ik als ik het afgifte bewijs (formulier) aan iemand anders geef niet mijn toestel kan laten ophalen. Wat voor service hebben jullie naar jullie klanten toe die in het buitenland verblijven? Dit laat iemand die al bijna 10 jaar klant is toch het besluit nemen om te overwegen om het contract met T-mobile op te zeggen? Ik hoop dat jullie met mij opzoek gaan naar een alternatief?
Reputatie 6
Badge +15
Hey Rikimaru21,

Ik snap dat deze situatie niet leuk is. Wij kunnen niets veranderen aan de uitkomst van de reparatie. Een onafhankelijke reparateur heeft je toestel in onderzoek genomen en kan zien hoe de schade ontstaan is. Verder zie ik dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Heeft zij al je vragen kunnen beantwoorden? Mocht je verder nog ergens vragen over hebben dan hoor ik het graag. We helpen je hier graag verder!

Via dynafix is te zien dat vandaag mijn toestel bij tmobile emmen zal aankomen kan ik mijn toestel die zelfde dag ook ophalen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @christianbos123,

Mooi dat jouw toestel is opgestuurd! Ik zou altijd even afwachten tot je daadwerkelijk een seintje krijgt, soms kan het namelijk zijn dat de levering aan de winkel vertraagd is of iets in die trant. Als je nog geen bericht hebt ontvangen, dan krijg je dit alsnog vast snel. Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik dat ook graag!

Reageer