Beantwoord

Toestel voor de 5e keer ter reperatie, nog kapot.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo,

mijn toestel is nu voor de 5e keer ter reperatie teruggekomen. En nog steeds heb ik dezelfde klachten. Er is continu een onderdeel vervangen (board, accu, camera) maar ik blijf dezelfde klachten houden.. en kan hem dan na paar maanden weer opsturen (zolang houd ik het dan nog vol met de kuren, verslaafd aan telefoon). Ik las nu ergens dat je na 3x opsturen recht hebt op een nieuwe telefoon? Misschien is hier iemand die mij verder kan helpen.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Harvey 6 september 2014, 10:20

Noep schreef:

Hallo,

mijn toestel is nu voor de 5e keer ter reperatie teruggekomen. En nog steeds heb ik dezelfde klachten. Er is continu een onderdeel vervangen (board, accu, camera) maar ik blijf dezelfde klachten houden.. en kan hem dan na paar maanden weer opsturen (zolang houd ik het dan nog vol met de kuren, verslaafd aan telefoon). Ik las nu ergens dat je na 3x opsturen recht hebt op een nieuwe telefoon? Misschien is hier iemand die mij verder kan helpen.

Groetjes

Je hebt na de 3e reparatie inderdaad recht op een vervangend toestel. heb je de mogelijkheid om met het toestel dit weekend naar een T-Mobile winkel te gaan? Anders neem ik na het weekend contact op met onze Aftersales afdeling zodat ze dit met je gaan bespreken. Ik hoor het van je.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Noep schreef:

Hallo,

Groetjes

Je hebt na de 3e reparatie inderdaad recht op een vervangend toestel. heb je de mogelijkheid om met het toestel dit weekend naar een T-Mobile winkel te gaan? Anders neem ik na het weekend contact op met onze Aftersales afdeling zodat ze dit met je gaan bespreken. Ik hoor het van je.
Hallo,

ik was naar de t-mobile winkel geweest dit weekend, hier moest ik de klantenservice nogmaals bellen. Deze gebeld, hun hebben gezegd dat ik hem binnen een bepaalde periode 3x moet aanbieden met dezelfde klachten. Dit had ik dus niet gedaan blijkbaar, aangezien ik het soms dan weer maandje aankijk, 2 weken zonder telefoon is best moeilijk..

Hij is nu weer opgestuurd voor reperatie met dezelfde klachten, hopelijk wel binnen de goede periode. Ik ben in ieder geval zeer ontevereden over jullie service.

Mvg

Reageer