Beantwoord

Toestelreparatie voor de 3e keer terug

• 19 juni 2018
  • 6 reacties
  • 1933 Bekeken

Kan iemand mij vertellen wanneer ik m’n toestel of een andere! krijg? Toestel os sinds april constant in reparatie.. Ben er wel een beetje klaar mee!
icon

Beste antwoord door Sam- 21 juni 2018, 14:52

Hoi pep,

Daar ben ik weer! Ik heb inmiddels een reactie gekregen en ik heb meer duidelijkheid over de situatie. Het reparatiecentrum geeft aan dat ze hebben geprobeerd om het toestel te repareren, maar dat dit niet is gelukt.

Omdat de telefoon niet meer gerepareerd kan worden gaat er een omruiling plaatsvinden. Een vervangend exemplaar is besteld, zodra deze beschikbaar is zal er contact met je opgenomen worden. Daarna zal je eindelijk een goed werkend toestel hebben pep! Ik hoop dat jij ook zo blij bent met dit nieuws als ik. :D

Alvast heel veel plezier met je goedwerkende telefoon, mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je pep!
Bekijk origineel

6 reacties

Tmobile verzoeken om een nieuw toestel of ontbinding van de koop en je geld terug.
Drie keer terug na reperatie is en de telefoon werkt niet naar behoren kan een reden zijn tot ontbinding.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Pep,

Begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Ik ben direct voor je gaan kijken in het systeem wat de status van je laatste reparatie is. In het systeem zie ik inderdaad dat je al een tijdje bezig bent met je telefoon, ook zie ik dat de telefoon nu bij het reparatiecentrum ligt.

Wat op dit moment de exacte status is kan ik niet inzien, dus ga ik gelijk navraag voor je doen!

Zodra ik een reactie heb ontvangen laat ik het je direct weten zodat we allebei meer duidelijkheid hebben. Je hoort dus nog van me. 🙂
Alvast bedankt! Helaas tot op heden geen nieuws..
Gr Peter
Reputatie 6
Badge +17
Hoi pep,

Daar ben ik weer! Ik heb inmiddels een reactie gekregen en ik heb meer duidelijkheid over de situatie. Het reparatiecentrum geeft aan dat ze hebben geprobeerd om het toestel te repareren, maar dat dit niet is gelukt.

Omdat de telefoon niet meer gerepareerd kan worden gaat er een omruiling plaatsvinden. Een vervangend exemplaar is besteld, zodra deze beschikbaar is zal er contact met je opgenomen worden. Daarna zal je eindelijk een goed werkend toestel hebben pep! Ik hoop dat jij ook zo blij bent met dit nieuws als ik. :D

Alvast heel veel plezier met je goedwerkende telefoon, mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je pep!
Oké, thnx voor de terugkoppeling. Echter in de app lees ik dat mijn toestel is gerepareerd en naar de T-shop is gestuurd.. Ben benieuwd wat nu juist is...😅
De hamvraag is; krijgt Pep een refurbished of echt een nieuwe..

Reageer