Beantwoord

Toestelreperatie + Uitleg (Dynafix)

• 30 september 2016
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

Beste mensen,

Vorige week heb ik mijn Iphone 6 teruggekregen van de T-Mobile Reperatieservice (Dynafix). Volgens Dynafix is mijn toestelschade onherstelbaar en hebben zij mij een andere toestel aangeboden voor een bedrag van +/- 400 euro.

Ik ben niet akkoord gegaan met dat aanbod en heb ervoor gekozen om onderzoekskosten van 36 euro te betalen zodat ik mijn toestel terug kon krijgen. Ik ging ervan uit dat er vermeld zou worden wat de schade van mijn toestel is aangezien ik onderzoekskosten heb betaald. Ik kan nergens het telefoonnummer van Dynafix vinden om te vragen wat het probleem exact is.

Heeft iemand een telefoonnummer van Dynafix voor mij of kan een moderator mijn vragen beantwoorden?

Mvg,

Celik
icon

Beste antwoord door stef1411 30 september 2016, 15:59

hier heb je trouwens de contact pagina http://web.dynafix.com/nl/dynafix/contact
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
goede middag,

ballen van je telefoon!
je kunt bellen naar dynafix nummer 0900-3962349
hopelijk kan je daar je antwoord vinden.

succes !
Reputatie 3
Badge +1
hier heb je trouwens de contact pagina http://web.dynafix.com/nl/dynafix/contact

Goedemiddag,

Hartelijk dank Stef voor je handige reactie!

Ik heb zojuist contact gehad met Dynafix. Enige wat ik mij afvraag is waarom een organisatie als T-Mobile geassocieerd wilt worden met zo'n achterlijke organisatie als Dynafix? Klantensevice medewerker die niks anders kan zeggen dan dat hij niet weet wat het probleem is behalve dat het een valschade is...maar ligt het aan het moederbord of oorspeaker? dat wisten ze niet omdat ze dat niet hoeven na te kijken. Als het volgens hen aan valschade is hoeven ze verder niks te doen om het toestel te repareren.....logica begrijp ik niet maar dat het een achterlijke bedrijf is weet ik wel zeker.

Stelletje oplichters vragen hier 36,30 voor. Als ze nou exact zeggen wat het probleem is zou ik het begrijpen, maar hier heeft niemand wat aan.

Was van plan om volgende week mijn abonnement te verlengen, nou mooi niet!
Reputatie 3
Badge +1
Goede dag,

T-mobile besteed inderdaad zijn toestellen uit aan dynafix net als andere providers. Dus al zou je overstappen dan en je toestel zou weer kapot gaan dan gaat je toestel weer naar dynafix. Ik ben het ook niet altijd eens met de conclusies die dynafix maakt en hun werkwijze.

Maar wat is precies het probleem met je toestel?
Overigens, als een onafhankelijke en erkende partij een second opinion levert dat anders is (bijvoorbeeld dat val of stootschade geen reden tot het probleem van jouw toestel is) dan krijg je de onderzoekskosten terug én zal men tot garantie over moeten gaan.

Dus, ik zou even contact met Apple gaan opzoeken (rechtstreeks) dat je onderzoek wil hebben wat er mis is met je toestel (niet melden dat hij al bij DF is geweest) en wil weten waar het door komt en wat eventuele reparatie inhoudt en kost.

Die evaluatie, mits het dus niet val/stootschade als reden geeft, is dan een second opinion waarmee je weer gewoon op garantie aan kan spreken.

DF... Ik heb niets positiefs te zeggen en heb beloofd dat ik daarom niet meer dan dit zeg 😃

Reageer