Beantwoord

Toestelverzekering

• 28 januari 2016
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Ik heb mijn toestelverzekering laatst bij u opgezegd geloof 1 of 2 maanden terug en dat was geregeld. En vervolgens word het deze maand weer opnieuw het bedrag er af gehaald. Zouden jullie na kunnen kijken voor mij?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 januari 2016, 12:46

Hi Samira,

Welkom op ons Forum!!

Ik wil je graag verder helpen, maar wij hebben helaas geen toegang tot de systemen van je verzekeraar. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met je verzekeraar. Je kan bij ze terecht voor het stopzetten en je vragen over de afschrijving. Bekijk deze pagina voor meer informatie over het opzeggen.

Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Samira,

Welkom op ons Forum!!

Ik wil je graag verder helpen, maar wij hebben helaas geen toegang tot de systemen van je verzekeraar. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met je verzekeraar. Je kan bij ze terecht voor het stopzetten en je vragen over de afschrijving. Bekijk deze pagina voor meer informatie over het opzeggen.

Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten! 🙂
In iedergeval bedankt dan gaat dat over. Hebben jullie eventueel voor mij wel het telefoonnummer van de verzekering? Zodat ik morgen eventjes kan bellen. Verder krijg ik net mijn afschrift binnen van deze maand en die komt op 77 euro uit. Waarbij staat dat ik 30 euro voor mijn nieuwe toestel betaal? Dit heb ik nooit eerder gehoord en is dit maar eenmalig?

Mvg samira
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Samira,

Heb je je verzekering bij je abonnement of in een T-Mobileshop aangevraagd? Dan heb je ACE Insurance als verzekeraar en kun je bellen naar 0348 - 462813 (ma t/m za 09:00-20:00 uur). Als je je verzekering niet via T-Mobile hebt afgesloten dan zou je even in je verzekeringsvoorwaarden moeten kijken. Als je het niet kunt vinden, geef mij dan even de naam van je verzekeraar, dan zoek ik het voor je op.

Je factuur van 27 januari is hoger uitgevallen omdat er kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Via jouw My T-Mobile kun je precies zien hoe deze kosten tot stand zijn gekomen. De toestelbetaling(€27,75) die je ziet komt op al je facturen voor. Om verwarring te voorkomen zal ik het toelichten.

Laat ik vooropstellen dat je niet ineens meer betaalt omdat er een apart kopje is voor toestelbetaling. Het is slechts administratief en bedoeld om duidelijkere informatie te geven aan jou. De kosten voor je toestel zaten voorheen verwerkt in je maandelijkse abonnementskosten. Om dit duidelijker te maken is ervoor gekozen om de toestelbetaling apart op de factuur te zetten. Vandaar dat je bij je kortingen ook 'abonnementsduurkorting' ziet. Dit is gelijk aan wat je voor je toestel betaalt. Zo weet je precies wat je voor je toestel betaalt. Zowel de toestelbetaling als de abonnementsduurkorting loopt gedurende de looptijd van je contract, in jouw geval twee jaar. Tegen het einde van het contract lopen de toestelbetaling en de abonnementsduurkorting af. Deze hebben een vaste einddatum.

Je kunt in het topic over toestelbetaling hier nog eens alles over lezen.

Als je hier nog vragen over hebt dan kun je deze natuurlijk stellen. Dat geldt natuurlijk ook voor andere vragen! 🙂 Ik zag trouwens dat je hebt verlengd, leuk dat we je in de toekomst ook mogen blijven verwelkomen!
T-Mobile: stop met deze waardeloze verzekering!
Reputatie 7
Badge +20
@Marsjo64

Jouw oorspronkelijke topic wordt opgepakt en zoals ik daar ook al aangaf heb ik je een waarschuwing gegeven voor het spammen. Houd er rekening mee dat dit niet is toegestaan (lees hiervoor ook de huisregels door). We pakken jouw vraag vanzelf, zo snel mogelijk op.

Dit topic gaat op slot, aangezien het een verouderd topic is.