Beantwoord

Toestelverzekering

• 24 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1714 Bekeken

Geachte heer / Mevrouw

Ik heb gemerkt dat ik je het bedrag van 10,95 euro als verzekering voor mijn mobiele telefoon elke maand betaal.

ik heb nooit om een verzekering gevraagd en heb nooit contact met uw bedrijf gehad.
Ik wil de verzekering onmiddellijk stoppen maar zou wel graag willen weten hoe ik aan uw verzekering kom.

Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door David 24 augustus 2018, 14:39

Hoi Anita,

Goed dat je het even navraagt!

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt om te kijken wat er precies is afgesproken, aangezien ik er niet bij was in de winkel, toen het contract werd ondertekend. Op het contract staat inderdaad een toestelverzekering, dus deze is ook afgesloten bij het verlengen. Je kunt een kopie van het ondertekende contract vinden via je My T-Mobile, onder het kopje 'Mijn abonnement'.

Als je deze verzekering niet meer wilt, kun je deze opzeggen via de verzekeraar. Dit kan eenvoudig via eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.
Je kunt ook telefonisch contact met ze opnemen op het nummer 034 8462 813 (van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur).

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anita,

Goed dat je het even navraagt!

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt om te kijken wat er precies is afgesproken, aangezien ik er niet bij was in de winkel, toen het contract werd ondertekend. Op het contract staat inderdaad een toestelverzekering, dus deze is ook afgesloten bij het verlengen. Je kunt een kopie van het ondertekende contract vinden via je My T-Mobile, onder het kopje 'Mijn abonnement'.

Als je deze verzekering niet meer wilt, kun je deze opzeggen via de verzekeraar. Dit kan eenvoudig via eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.
Je kunt ook telefonisch contact met ze opnemen op het nummer 034 8462 813 (van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur).

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we dat graag!

Reageer