Beantwoord

toestelverzekering

• 29 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 2073 Bekeken

Deze idioten van ace of chubb of hoe ze zichzelf ook mogen noemen, sturen mij een maand terug een vage email waarin ze benoemen dat ik geen premie betaald zou hebben...prinstscreens gestuurd met daarin zichtbaar dat de premies WEL betaald zijn ! Geen reactie van hun uit .....tot op vandaag ...waar ze doodleuk aangeven dat per vandaag de verzekering beeindigd is........Die idioten zijn nergens te bereiken etc....voor mij gelijktijdig een reden om ook niet langer bij T mobile te willen blijven.....stelletjes incompetente amateurs
icon

Beste antwoord door David 30 augustus 2018, 15:25

Hoi Kikifay2629,

Erg spijtig om te lezen dat je zo'n negatieve ervaring hebt met de verzekeraar. Ik gok dat je de betaalbewijzen per e-mail hebt verstuurd, klopt dat? Ik zou je aan willen raden om dan even telefonisch contact met ze op te nemen, zodat je gelijk weet waar je aan toe bent. Je kunt ze bereiken op het telefoonnummer 034 8462 845. Dan weet je gelijk hoe het met de betalingen en jouw bericht zit.

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kikifay2629,

Erg spijtig om te lezen dat je zo'n negatieve ervaring hebt met de verzekeraar. Ik gok dat je de betaalbewijzen per e-mail hebt verstuurd, klopt dat? Ik zou je aan willen raden om dan even telefonisch contact met ze op te nemen, zodat je gelijk weet waar je aan toe bent. Je kunt ze bereiken op het telefoonnummer 034 8462 845. Dan weet je gelijk hoe het met de betalingen en jouw bericht zit.

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Hoi David,

Dank voor je support in deze ,echter hebben je tips weinig tot geen gewicht in de schaal gelegd.......Op de emails absoluut geen reactie tot nu toe, telefonisch contact met t tel nr welk jij aangereikt hebt, medewerkester gesproken, heeft toegezegd dat ik binnen een dag opheldering zou krijgen...dit was afgelopen donderdag........1 groet baggerzooi bij deze organisatie dus
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik begrijp dat je het zo snel mogelijk opgelost wilt hebben, maar wij kunnen zelf de betalingen niet inzien en jou dus niet meer informatie geven. Hopelijk krijg je nu wel een reactie als je weer contact met ze opneemt.

Als je andere vragen hebt, laat het mij weten.
Hajar.....solved...at last 😉

Reageer