Beantwoord

Toestelverzekering opgezegd: niet zichtbaar in factuur?

  • 20 juni 2016
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Dag,
Enkele maanden geleden heb ik mijn toestelverzekering bij Dynasure opgezegd. Dit zou inmiddels zichtbaar moeten zijn in mijn factuur, maar ik betaal nog steeds evenveel per maand. Graag ontvang ik uitleg over enerzijds Waar de kosten voor de toetstelverzekering eerder in mijn factuur te vinden waren, en anderzijds Hoe ik kan controleren of het afschrift van deze verzekering daadwerkelijk is stopgezet.
Graag advies want het idee was om minder te betalen en dat is nu nog steeds niet het geval....
Hartelijke groet
icon

Beste antwoord door Issam 20 juni 2016, 15:19

Hoi hoi Ikke888,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De kosten voor je verzekering worden niet vermeld op je facturen van T-Mobile. Heb je jouw facturen al een keer bekeken? Je krijgt van ACE verzekeringen ook geen factuur. Je zal dus met hen contact moeten opnemen om te achterhalen of de verzekering daadwerkelijk is gestopt.

Je kan uiteraard ook via internet bankieren controleren of er maandelijks nog wat door ACE verzekeringen wordt afgeschreven.

Ik heb nog een kijkje genomen naar je factuur om te zien of de maandkosten omlaag kunnen, maar ik zie alleen een paar euro aan kosten voor het bellen buiten de bundel. De bundels zelf kunnen niet omlaag aangepast worden. Ik wilde ook voorstellen dat je jouw T-Mobile Extra punten kon inwisselen voor een korting op je factuur, maar ik zie dat je nog niet bent aangemeld. Meld jezelf aan voor T-Mobile Extra op onze website om in de toekomst met je gespaarde punten leuke producten of diensten te krijgen.

Wist je trouwens dat je sinds kort ook gebruik kan maken van T-Mobile Samen? Je kan zelf een groep aanmaken waar je andere T-Mobile gebruikers aan kan toevoegen. Je kan dan onderling gratis onbeperkt met elkaar bellen. Daarnaast kan je elke maand ook een leuk cadeautje uitkiezen. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Ikke888,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De kosten voor je verzekering worden niet vermeld op je facturen van T-Mobile. Heb je jouw facturen al een keer bekeken? Je krijgt van ACE verzekeringen ook geen factuur. Je zal dus met hen contact moeten opnemen om te achterhalen of de verzekering daadwerkelijk is gestopt.

Je kan uiteraard ook via internet bankieren controleren of er maandelijks nog wat door ACE verzekeringen wordt afgeschreven.

Ik heb nog een kijkje genomen naar je factuur om te zien of de maandkosten omlaag kunnen, maar ik zie alleen een paar euro aan kosten voor het bellen buiten de bundel. De bundels zelf kunnen niet omlaag aangepast worden. Ik wilde ook voorstellen dat je jouw T-Mobile Extra punten kon inwisselen voor een korting op je factuur, maar ik zie dat je nog niet bent aangemeld. Meld jezelf aan voor T-Mobile Extra op onze website om in de toekomst met je gespaarde punten leuke producten of diensten te krijgen.

Wist je trouwens dat je sinds kort ook gebruik kan maken van T-Mobile Samen? Je kan zelf een groep aanmaken waar je andere T-Mobile gebruikers aan kan toevoegen. Je kan dan onderling gratis onbeperkt met elkaar bellen. Daarnaast kan je elke maand ook een leuk cadeautje uitkiezen. 🙂

Reageer