Beantwoord

UE megaboom

• 3 juni 2018
  • 5 reacties
  • 1684 Bekeken

Ik heb een ue megaboom gekocht via t-mobile alleen hij laat niet meer op. Nu moet ik heb naar de leverancier opsturen maar kan geen adres vinden waar dat heen moet en hoe en in de winkel wisten ze het ook niet. Weet iemand waar ik dat adres kan vinden of een nummer?? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 juni 2018, 14:41

Hoi Pepci123,

Ik heb met je meegezocht! Wat je kunt proberen is een mail sturen naar UE. Het mailadres kun je vinden als je via https://www.uebenelux.com/ onderaan op "Contact" klikt. Zij kunnen je vast en zeker vertellen hoe nu verder!

Laat je weten hoe het afloopt? Als het nodig is, kan ik je natuurlijk nog verder adviseren of ondersteunen! Let me know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi pepci123,

Wat jammer dat je ue megaboom niet meer laadt. Op welke manier heb je deze bij ons aangeschaft? Ik zie dit namelijk niet terug in ons systeem. Heb je hem in een shop gekocht of online? Ik hoor graag van je zodat ik met je mee kan kijken.
Hoi ,
Om precies te zijn heeft me man hem met korting gekocht. Die korting kreeg hij omdat hij nog een tweede abonnement op ze naam nam. Dat was is september.
Reputatie 7
Badge +19
Ah, duidelijk!

En waar is deze precies aangekocht? Daar kun je namelijk ook terecht voor de garantie! Je hoort natuurlijk wel een werkende Megaboom te hebben. 😃
Daar ben ik geweest alleen ze zeggen binnen de 6 maanden kan dat alleen. Dus moet ik de box naar ue opsturen maar ze konden me geen adres en contact nummer ofzo geven om het te regelen en op internet vind ik ook niks. Dus daar ben ik op zoek naar.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pepci123,

Ik heb met je meegezocht! Wat je kunt proberen is een mail sturen naar UE. Het mailadres kun je vinden als je via https://www.uebenelux.com/ onderaan op "Contact" klikt. Zij kunnen je vast en zeker vertellen hoe nu verder!

Laat je weten hoe het afloopt? Als het nodig is, kan ik je natuurlijk nog verder adviseren of ondersteunen! Let me know!

Reageer