Beantwoord

Valt een zwart scherm onder de garantie?

• 14 oktober 2013
  • 1 reactie
  • 437 Bekeken

Hallo,

Mijn Htc One X is nu negen maanden oud en er hebben zich al zo'n 5 voorgedaan: af en toe als ik op de aan en uit knop klik blijft het scherm zwart terwijl de telefoon wel actief is(zie je aan de witte lampje onderin) ook *******t mijn telefoon soms een beetje met groene en paarse kleuren.
Ik zag op youtube en google etc. dat veel mensen dit probleem hebben met een HTC One X. Valt dit onder de garantie als ik mijn telefoon laat repareren door T-Mobile er zit namelijk wel een scheurtje in mijn scherm maar dit is niet de oorzaak van het probleem. Dus weet iemand een oplossing voor het zwarte scherm probleem en of ik mijn telefoon gratis kan laten repareren.

Mvg Wisse:o
icon

Beste antwoord door Bram 16 oktober 2013, 18:40

@wisselkk

Oei dat is lastig! :(

Het reparatie bedrijf zal toch wel vallen over het scheurtje in het scherm. Hoe weet je namelijk dat het daardoor uiteindelijk niet is gekomen. Natuurlijk kan het ook een softwareprobleem zijn want je geeft aan dat het al 5 keer gebeurd is. Heb je het toestel al een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen? (Zorg wel dat je eerst een backup maakt).

Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Bekijk origineel

1 reactie

@wisselkk

Oei dat is lastig! :(

Het reparatie bedrijf zal toch wel vallen over het scheurtje in het scherm. Hoe weet je namelijk dat het daardoor uiteindelijk niet is gekomen. Natuurlijk kan het ook een softwareprobleem zijn want je geeft aan dat het al 5 keer gebeurd is. Heb je het toestel al een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen? (Zorg wel dat je eerst een backup maakt).

Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Reageer