Beantwoord

Verkeerde polisnummer bij Chubb

• 27 juni 2017
  • 3 reacties
  • 973 Bekeken

Mijn toestel is verzekerd bij Chubb via t-mobile (verzekering uitgebreid) en ik wil hem opzeggen maar de polisnummer op mijn bankafschrift klopt niet. het incasso met de ongeldige polisnummer gaat elke maand door.

Is er een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door David 28 juni 2017, 12:38

Hoi Morteza-re

Wij hebben zelf geen inzicht in de verzekering, aangezien dit via een onafhankelijke verzekeraar gaat. Ik kan in dit geval dus ook geen informatie geven over jouw polisnummer of de verzekering opzeggen. Je kunt zelf via t-mobile.chubbverzekering.nl van alles regelen of stuur een e-mail naar vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, stuur dan nog even een berichtje!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rick,

Ik wil er natuurlijk alles aan doen om je bij de T-Mobile familie te houden! Kun je me vertellen waarom je niet blij bent met T-Mobile zelf? Ik vind het namelijk rot om te lezen dat je niet meer tevreden bent. Of ligt het probleem echt bij de verzekering? Ik hoor het graag van je!

Heb je trouwens ook al een mailtje gestuurd naar vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl? Via die weg hoef je niet telkens het keuzemenu te doorlopen!
ik was tot voor kort zeer tevreden over t-mobile maar het begint voort sterk op Vodafone te lijken.
die k*t verzekering afsluiten was binnen 1 minuut gebeurd, maar nu ik op wil zeggen moet ik via verschillende sites uiteindelijk een account gaan aanmaken mijn polisnummer invullen weet ik het nog allemaal meer, ik wil gewoon opzeggen! ik snap niet dat jullie met zo een slechte verzekeraar in zee gaan. ik heb mijn automatisch incasso teruggeboekt en dat blijf ik dan gewoon doen totdat ik vanzelf een keer uit de verzekering gegooid word. jammer dat het zo moet. en oja, wat heb ik een pest hekel aan elke keer dat kut keuze menu wanneer je iemand aan de lijn wilt, belachelijk! ik ga overstappen ben er helemaal klaar mee!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Morteza-re

Wij hebben zelf geen inzicht in de verzekering, aangezien dit via een onafhankelijke verzekeraar gaat. Ik kan in dit geval dus ook geen informatie geven over jouw polisnummer of de verzekering opzeggen. Je kunt zelf via t-mobile.chubbverzekering.nl van alles regelen of stuur een e-mail naar vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, stuur dan nog even een berichtje!

Reageer