Vorig jaar had ik een zakelijk abonnement dat ik kon verlengen. Ik wilde dit abonnement naar privé zetten maar voordat dit kon moest ik eerst verlengen en dan omzetten. Dat heb ik gedaan en is naar tevredenheid verlopen.
Nu is mijn telefoon stuk gegaan en dit valt onder mijn verzekering, maar deze verzekering heeft een verklaring nodig van T-Mobile dat dit inderdaad zo is gelopen voordat ze willen vergoeden. Wat ik ook heel begrijpelijk vind.
Wanneer ik de klantenservice bel, is de wachttijd lang en moet ik aangeven waarvoor ik bel. Wanneer ik dit doe wordt uiteindelijk de verbinding verbroken met de melding dat ik het online moet regelen….
Hoe krijg ik deze verklaring in mijn bezit? Hoe krijg ik contact met de klantenservice?
Beste antwoord door David
Hoi
Hier kunnen we op de Community ook bij helpen!
Wat heeft de verzekering nodig als verklaring om jouw verzoek in te willigen? Het is niet voldoende als ik hier aangeef dat jouw contract inderdaad is omgezet van zakelijk naar particulier? Ik zie namelijk terug dat dit inderdaad is gebeurd op 22 juli 2019. We hebben hier echter niet direct een geschreven verklaring of formulier voor. Je kunt eventueel ook nog de bevestiging van de contractovername, van zakelijk naar particulier, doorgeven als bewijs dat de contractovername is uitgevoerd.
Wellicht lukt het met deze bevestiging al, maar zo niet, dan horen we graag wat er voor de verzekering voldoende zou zijn om te verklaren dat deze wijziging daadwerkelijk is uitgevoerd. We horen het dan graag van je!