Beantwoord

verklaring verzekering, klantenservice onbereikbaar

• 6 januari 2021
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Vorig jaar had ik een zakelijk abonnement dat ik kon verlengen. Ik wilde dit abonnement naar privé zetten maar voordat dit kon moest ik eerst verlengen en dan omzetten. Dat heb ik gedaan en is naar tevredenheid verlopen.

Nu is mijn telefoon stuk gegaan en dit valt onder mijn verzekering, maar deze verzekering heeft een verklaring nodig van T-Mobile dat dit inderdaad zo is gelopen voordat ze willen vergoeden. Wat ik ook heel begrijpelijk vind.

Wanneer ik de klantenservice bel, is de wachttijd lang en moet ik aangeven waarvoor ik bel. Wanneer ik dit doe wordt uiteindelijk de verbinding verbroken met de melding dat ik het online moet regelen….

Hoe krijg ik deze verklaring in mijn bezit? Hoe krijg ik contact met de klantenservice?

icon

Beste antwoord door David 7 januari 2021, 08:46

Hoi @Jolaila,

Hier kunnen we op de Community ook bij helpen! 

Wat heeft de verzekering nodig als verklaring om jouw verzoek in te willigen? Het is niet voldoende als ik hier aangeef dat jouw contract inderdaad is omgezet van zakelijk naar particulier? Ik zie namelijk terug dat dit inderdaad is gebeurd op 22 juli 2019. We hebben hier echter niet direct een geschreven verklaring of formulier voor. Je kunt eventueel ook nog de bevestiging van de contractovername, van zakelijk naar particulier, doorgeven als bewijs dat de contractovername is uitgevoerd. 

Wellicht lukt het met deze bevestiging al, maar zo niet, dan horen we graag wat er voor de verzekering voldoende zou zijn om te verklaren dat deze wijziging daadwerkelijk is uitgevoerd. We horen het dan graag van je!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jolaila,

Hier kunnen we op de Community ook bij helpen! 

Wat heeft de verzekering nodig als verklaring om jouw verzoek in te willigen? Het is niet voldoende als ik hier aangeef dat jouw contract inderdaad is omgezet van zakelijk naar particulier? Ik zie namelijk terug dat dit inderdaad is gebeurd op 22 juli 2019. We hebben hier echter niet direct een geschreven verklaring of formulier voor. Je kunt eventueel ook nog de bevestiging van de contractovername, van zakelijk naar particulier, doorgeven als bewijs dat de contractovername is uitgevoerd. 

Wellicht lukt het met deze bevestiging al, maar zo niet, dan horen we graag wat er voor de verzekering voldoende zou zijn om te verklaren dat deze wijziging daadwerkelijk is uitgevoerd. We horen het dan graag van je!

Hallo David,

Mijn telefoon heeft nu schade en deze schade zou onder mijn inboedelverzekering vallen. Maar de factuur staat op naam van de eigenaar van het bedrijf. 

Helaas is het zo dat, omdat ik graag het nummer wilde behouden, maar het abonnement van zakelijk naar prive wilde zetten ik eerst moest verlengen(het huidige abo was al een paar maanden verlopen) voordat ik nummerbehoud kon hebben. Eerst naar prive en dan nummerbehoud was niet mogelijk volgens Tmobile.  En dit laatste is wat de verzekering graag zwart op wit wil hebben, wat ik ook wel begrijp. Dus de verzekering vraag daarvoor een verklaring van Tmobile. 

Begrijp je het een beetje?

Groet

Jolanda

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jolanda,

Het is een wat ingewikkelde situatie, maar ik begrijp 'm volledig! 

Ik begrijp dat je mijn collega Zoë ook hebt gesproken en dat zij je hier verdere uitleg over heeft gegeven. Dergelijke verklaringen hebben wij zelf niet voor handen, omdat dit niet helemaal de normale gang van zaken was, omtrent deze wijziging van zakelijk naar particulier.

Echter zou het moeten lukken met de aankoopfactuur en bevestiging van de uitgevoerde contractovername. Ik begreep dat je dit zou gaan overleggen met de verzekeraar, heb je dat ook nog gedaan ondertussen? 

Hopelijk kom je er zo uit met de verzekeraar en als wij nog iets kunnen betekenen dan horen we het graag van je!

Hallo David,

Ik heb inderdaad Zoe via twitter gesproken. Ik dacht kijk even wat het snelste werkt. 

Is het mogelijk dat Tmobile bevestigd dat ik destijds inderdaad eerst moest verlengen en daarna pas het abonnement kon overnemen? Dat is het enige dat de verzekering bevestigd wil hebben.

Ik hoor het graag

Jolanda

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jolanda,

Ik kan inderdaad bevestigen dat dit een oplossing is die we uitvoeren om op deze manier het abonnement over te nemen. Hopelijk kan de verzekeraar je zo verder helpen? 

We horen het anders graag van je!

Hallo David,

Ik heb deze conversatie naar de verzekering gemaild, hopelijk is het voldoende. Bedankt voor je hulp in ieder geval! Fijne dag.

Jolanda

Reageer