Beantwoord

vervangend toestel ?

• 14 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 2218 Bekeken

Hi,

Heb sinds een maand of 10 de iPhone 4S. Al vanaf het begin geeft deze problemen met de microfoon; mensen verstaan mij niet - lijkt alsof ik 10 mtr van de telefoon sta - als ik hem echter op speaker zet dan is het gesprek wel 'normaal'. Dit trad normaal gesproken op in 20% van de gesprekken. Na de update naar iOS 6 is dit ongeveer in 90% van de gevallen. Dit is dus erg hinderlijk. Op internet gelezen dat dit een veel voorkomend probleem is met de iPhone 4 en 4S. Heb ook al simkaart swap gedaan met een andere iPhone 4 die wel goed werkt, hier treedt het probleem niet op, ligt dus aan mijn 4S.

vraag
Heeft T-mobile een service dat je een vervangend toestel kunt krijgen tijdens de reparatie periode? Stel dat mijn 4S wordt omgeruild voor een nieuwe, ik neem aan dat dit geen refurbished model is? Heb hier slechte ervaring mee namelijk, mijn vorige iPhone 3GS is omgeruild voor een refurbished model en deze was na 2 maanden defect (system board). En je bent zuinig op je toestel dus hoop je ook een fatsoenlijk toestel terug te krijgen. Indien er niks met een vervanged toestel geregeld kan worden, is het dan mogelijk om een normale sim-kaart te ontvangen? Mijn micro-sim past uiteraard niet in een 3Gs.

p.s. ik heb geen verzekering van proassist.

alvast bedankt voor de info!
icon

Beste antwoord door Minty 14 oktober 2012, 11:57

Hoi digiwill! Een vervangend toestel tijdens reparatie krijg je alleen als je een verzekering hebt. Blijkt tijdens reparatie dat je telefoon vervangen moet worden dan krijg je een inderdaad een gereviseerd toestel. Deze behoort volledig nagekeken te zijn en 100% in orde te zijn.

Om een microsim in een andere telefoon met standaard simslot te plaatsen heb je niet per se een nieuwe sim nodig. Je kunt dan ook gratis een simadapter aanvragen. Zoek op het forum op 'simadapter' en je vindt dan een topic waarin je dit kunt aanvragen. Ik had je graag een link gegeven maar ik typ dit op mijn mobiel. Het topic zoeken en linken enzo is dan wat lastiger.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hoi digiwill! Een vervangend toestel tijdens reparatie krijg je alleen als je een verzekering hebt. Blijkt tijdens reparatie dat je telefoon vervangen moet worden dan krijg je een inderdaad een gereviseerd toestel. Deze behoort volledig nagekeken te zijn en 100% in orde te zijn.

Om een microsim in een andere telefoon met standaard simslot te plaatsen heb je niet per se een nieuwe sim nodig. Je kunt dan ook gratis een simadapter aanvragen. Zoek op het forum op 'simadapter' en je vindt dan een topic waarin je dit kunt aanvragen. Ik had je graag een link gegeven maar ik typ dit op mijn mobiel. Het topic zoeken en linken enzo is dan wat lastiger.
bedankt voor je snelle response. simadapter is aangevraagd. ik zal de phone daarna ter reparatie aanbieden.
Reputatie 4
Kijk uit dat je niet word afgescheept met vochtschade, zie in andere topics op dit forum!!

Succes,

Sander

Reageer