Beantwoord

Verzekering

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Kan ik nog een toestelverzekering afsluiten bij een iPhone 5 die ik in november bestelt heb? Toen was me het niet opgevallen en het lijkt me wel interessant zeg maar. Gegroet.
icon

Beste antwoord door CaspervdH 29 januari 2013, 13:59

Hoi LJGE,

Je hebt 14 dagen de tijd om je toestel te verzekeren na aankoop. Deze termijn is dus al verlopen en kun je niet meer je toestel verzekeren.

Gr. Casper.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Hoi LJGE,

Je hebt 14 dagen de tijd om je toestel te verzekeren na aankoop. Deze termijn is dus al verlopen en kun je niet meer je toestel verzekeren.

Gr. Casper.
Maakt niet uit, IPhone gaat wel 2 jaar mee maar is handig voor de volgende keer. En grote kans dat inboedel het ook vergoed. Bedankt voor je snelle antwoord!
Mijn I-phone 5 heeft een mankement.
Ik was sinds  dag 1 abonnee met de Iphone 3, en verzekerd bij pro assist.
Daarna heb ik een iphone 4 gehad die ook door proassist werd vervangen zonder commentaar.
Nu bied ik mijn I-phone 5 aan en blijkt dat de verzekering nog steeds op de I-phone 3 staat Omdat mijn iphone 4 ook gewoon gerepareerd werd en niemand mij heeft verteld dat ik zelf dit moest omzetten, ook omdat de verzekering samen met het abonnement was afgesloten en ik er van uitging dat het daarom ook samenhing met het abonnement en automatisch werd aangepast ben ik nu dus al drie jaar onverzekerd blijkt nu.
gelukkig heb ik nog garantie op mijn i-phone 5 maar dit mag men wel even duidelijk vermelden vind ik.
Reputatie 2
@helma2510
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum! :)

Kan mij voorstellen dat je hiervan uit ging.
Wanneer je een ander toestel aanschaft zit hieraan een ander IMEI-nummer verbonden.
Belangrijk voor de verzekering is te weten welk toestel je gebruikt, in de voorwaarden en op de website van ProAssist staat het volgende:
U dient te allen tijde uw gewijzigde gegevens door te geven aan uw verzekeraar. Als u een nieuw toestel heeft aangeschaft dient u dit binnen 7, 14 of 30 dagen na aankoop (zie de Algemene Voorwaarden van uw verzekering) door te geven aan de verzekeraar inclusief de aankoopbon. Dit kan op www.mijnproassist.nl via Mijn Gegegevens -> Mijn gegevens wijzigen -> Wijzig toestel. Staat uw nieuwe toestel niet in de lijst? Mail dan naar [email]info@mijnproassist.nl[/email].

Hopelijk kan het toestel alsnog gerepareerd worden.
Ik zou bij ontvangst van mijn nieuwe Nokia Lumia 920 die ik onlangs heb verlengt via de klantenservice een offerte voor de verzekering ontvangen, deze zat er echter niet bij, kan ik deze alsnog krijgen zodat ik eventueel de verzekering voor dit toestel kan afsluiten, ik zit nog binnen de termijn van 14 dagen zou dus wel graag zsm een reactie willen ontvangen en de benodige info of formulieren.
Reputatie 6
@TweetyBird2

Gefeliciteerd met je nieuwe Nokia Lumia 920. Helaas kan ik je geen offerte aanbieden, echter kan ik je wel doorverwijzen naar de ACE toestelverzekering. Hier vind je alle informatie betreft de mogelijkheden en de kosten om je de juiste verzekering te selecteren. De ACE toestelverzekering kun je afsluiten door te bellen met de klantenservice, 06 2400 1200. Wil je laten weten of het is gelukt? 🙂
Beste mensen,

N.a.v. het onderstaande het volgende; ik heb mijn contract verlengd met de Lumia 920 black, ik zou bij de ontvangst van het toestel een offerte ontvangen voor de verzekering, deze heb ik niet ontvangen, maar wilde achteraf toch mijn toestel verzekerd hebben, vandaag heb ik via de T-Shop in Utrecht het toestel alsnog laten verzekeren, echter zijn deze afspraken met mij gemaakt; ACE Toestelverzekering PLUS, maand premie € 13,95, eigen risico € 45, ingeschaald volgens toestelwaarde tot < € 900. 

Echter toen ik vandaag thuis kwam trof ik een brief van ACE European Group met een polis en ja dit kan onmogelijk een bevestiging zijn die ik vandaag gemaakt heb in de T-Mobile shop, en het blijkt nu dat er al een verzekering voor mij inorde was gemaakt tijdens het verlengen van mij abonnement, nu heb ik dus 2 keer een toestelverzekering lopen wat dus NIET de bedoeling is. Kan dit aub aangepast worden?? Tevens zijn hierin de volgende afspraken overeengekomen:

Ik ben verzekerd sinds 06-02-2013, onder polisnummer: SPLNE1128450, voor € 10,95 per maand en eigen risico € 35. Graag wilde ik dus deze verzekering behouden en die wat ik vandaag in de T-Mobile Shop Utrecht heb afgesloten annuleren, daar dat nu blijkt dat tijdens mijn verlenging dit al geregeld was terwijl tegen mij was gezegd dat ik een offerte thuis zou ontvangen en zelf moest bellen om het te bevestigen, het was dus niet definitief afgesloten tijdens de verlengingsproces, en bovendien had ik begrepen dat ik het bij mijn toestel zou ontvangen.

Hierbij wil ik dus een correctie aanvragen en de afgesloten verzekering van 06 februari 2013 onder polisnummer: SPLNE1128450 behouden.

Graag hoor ik spoedig van jullie.
Wacht nog steeds op jullie reactie
Reputatie 5
@TweetyBird2 Wat vervelend dat er een misverstand is ontstaan! Wij kunnen je hier helaas niet bij helpen. Hiervoor kun je bij ACE terecht via (31 (0) 348 46 28 13). Ik hoop dat zij dit zo spoedig mogelijk voor je recht zullen zetten.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer