Beantwoord

verzekering

  • 15 december 2014
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

nieuw abonnement afgesloten via de telefoon in febr 2014, met toestelverzekering basis.
Telefoon valt kapot, contact opgenomen met t mobile klantenservice om t te melden.
Blijkt dat t mobile vergeten is om de verzekering af te sluiten 😠 staat wel vermeld op de bevestiging.
Medewerkster gaf aan dat het een fout van hun is geweest en verontschuldigd zich daarvoor, geen oplossing geen compensatie niks, gewoon je bent bedankt.
Moet op het contract vermeld staan zeggen ze dan. Contracten worden toch gemaakt op basis van de orderbevestiging. Komt er nog een oplossing??
icon

Beste antwoord door fun333 16 december 2014, 09:43

Hoi J. Gijsberts,

Welkom op het forum. In zulk soort gevallen ben ik altijd blij dat ik een rechtsbijstandsverzekering heb. Met andere woorden als jij er eentje hebt raad pleeg die eens.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Hoi J. Gijsberts,

Welkom op het forum. In zulk soort gevallen ben ik altijd blij dat ik een rechtsbijstandsverzekering heb. Met andere woorden als jij er eentje hebt raad pleeg die eens.

Reageer