Beantwoord

verzekering

G L voor de zoveelste keer ga ik weer deze vraag stellen. mijn voorkant van me mobiel is gebarsten allemaal kleine scheurtjes ik heb vanochten de verzekering gebeld had ik ze eindelijk aan de foon krijg je te horen dat ze het druk hadden ik zou later terug gebeld worden zit nu nog te w8, nou dan die formulier maar in vullen op jullies site alles gedaan wil het verzenden krijg ik /er is een fout opgetreden tot drie keer aan toe. vind het ff niet normaal 😠
icon

Beste antwoord door Amy 29 september 2015, 10:53

Hey Borstencpe,

Wanneer je toestel verzekerd is ontvang je inderdaad binnen 24 uur nadat je claim is goedgekeurd een ander toestel. Heb je ondertussen al contact opgenomen met de verzekeraar? :)

Mocht je dit nog niet hebben gedaan dan kun je bellen naar ACE (0348 - 46 28 13) om je claim te plaatsen. Alle informatie over de toestelverzekering vind je terug op deze pagina.

Laat je aan ons weten hoe het afloopt? :8

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Borstencpe T mobile is niet diegene waar je de verzekering heb afgesloten dat is een externe partij.
Je wacht nu dus ook niet op T mobile maar op de verzekering.
Het enige wat je kan doen is zelf nogmaals bellen denk ik?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Borstencpe,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat de voorkant van je toestel stuk is gegaan! Ik snap dat je het dan vervelend vindt als je de verzekering niet te pakken krijgt.

Ik zie in het systeem dat je ook een van onze collega's hebt gesproken en dat er voor jou een reparatie verzoek is ingediend. Is daarmee alles weer naar wens?

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
nee eigelijk niet, vind het raar dat ik hem zelf naar de winkel moet brengen en dan nog eens twee weken kwijt ik heb me mobiel gewoon nodig anders kan niemand me bereiken
Ik heb 1 ding in de 60 jaren dat ik nu op deze planeet verblijf geleerd: Verzekeringen bedenkt men om geld mee te verdienen en zo min mogelijk uit te keren.
Met mobiele verzekeringen is het niet anders, een klant denkt met de 12 tot 17 euro per maand een goede dekking te hebben maar als de verzekering nodig is dan is of de helpdesk onbereikbaar of valt het euvel net niet onder de dekking.
Bovendien is de premie, op basis van 24 maanden zo hoog dat je dat geld ook apart kunt zetten en een eventuele reparatie zelf te regelen ( glas vervangen kost bij de Turk om de hoek nog geen 100 euro bijvoorbeeld ). Met een beetje geluk krijgt iemand helemaal geen panne met een toestel, dan is, als je tenminste zo sterk bent om de maandpremie echt op zij te leggen, de aanschaf van een ander toestel uit dat geld te betalen en kan iemand na 24 maanden overstappen op een sim-only 😉
ben vanmiddag in de winkel geweest binnen 24 uur had is een nieuwe moeten hebben ik betaal niet voor niets zei een van de medewerkers, moet helemaal niet opgestuurd worden. dus morgen meteen bellen
Reputatie 7
Badge +15
Hey Borstencpe,

Wanneer je toestel verzekerd is ontvang je inderdaad binnen 24 uur nadat je claim is goedgekeurd een ander toestel. Heb je ondertussen al contact opgenomen met de verzekeraar? :)

Mocht je dit nog niet hebben gedaan dan kun je bellen naar ACE (0348 - 46 28 13) om je claim te plaatsen. Alle informatie over de toestelverzekering vind je terug op deze pagina.

Laat je aan ons weten hoe het afloopt? :8
hallo, ik heb inderdaad weer gebeld en ik krijg gewoon weer een nieuwe gelukkig. bedankt voor alles
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Borstencpe,

Goed om te horen, mooi dat het opgelost is! 😃

Mocht je onze hulp nog ergens bij kunnen gebruiken, dan horen we dat graag!

Reageer