Beantwoord

Verzekering

• 22 mei 2017
  • 5 reacties
  • 480 Bekeken

Nou heb ik na wenn H

Nou heb ik na een jaar 15 euro per maand betaald te hebben ( bovenop zo'n 70 euro per maand normaal abonnement...) gebruik moeten maken van de verzekering voor het vervangen van de glasplaat voor mijn Samsung S7edge. Toestel opgehaald, nagekeken en na 2 dagen andere terug. Na 1 dag blijkt er geen actief netwerk mogelijk te zijn.. hele weekend niet bereikbaar!!!! Maandag met klacht gebeld ... meneer we nemen uw reparatie in behandeling en kunnen verder niets voor u doen!! Ondertussen ook een nieuw beschermhoes à 15 euro erop gezet. Kan ook weer in de vuilnisbak.... 65 euro eigen risico voor de glasplaat en nog steeds geen werkend toestel........ Ben er wel klaar mee!!!!! Moet nog 1 jaar maar dan is het klaar!!!
icon

Beste antwoord door Muberra 22 mei 2017, 16:35

Hoi Koudijs,

Ik kan mij voorstellen dat je een goed werkend toestel wilt hebben!

De verzekering en het reparatiecentrum zijn verantwoordelijk voor de afhandeling van de reparatie. Dat staat verder los van T-Mobile. Het onafhankelijke reparatiecentrum bepaalt wat de schade is en wat er binnen de voorwaarden van jouw verzekering valt. Ik kan begrijpen dat je het zo snel mogelijk gerepareerd wilt hebben. Als het reparatiecentrum klaar is met jouw toestel zullen ze dat meteen aan jou doorgeven. Hopelijk wordt het snel opgelost en kan je weer genieten van jouw Samsung S7 Edge.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, mag je die altijd stellen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hoi Koudijs,

Ik kan mij voorstellen dat je een goed werkend toestel wilt hebben!

De verzekering en het reparatiecentrum zijn verantwoordelijk voor de afhandeling van de reparatie. Dat staat verder los van T-Mobile. Het onafhankelijke reparatiecentrum bepaalt wat de schade is en wat er binnen de voorwaarden van jouw verzekering valt. Ik kan begrijpen dat je het zo snel mogelijk gerepareerd wilt hebben. Als het reparatiecentrum klaar is met jouw toestel zullen ze dat meteen aan jou doorgeven. Hopelijk wordt het snel opgelost en kan je weer genieten van jouw Samsung S7 Edge.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, mag je die altijd stellen!
nou heb ik de verzekering toch echt via T-mobile afgesloten dus zie ik het als 1 pakket.... ondertussen is het toestel 2x weer opgehaald en "gerepareerd" weer terug gekomen.. eerst was de antenne of zo kapot waardoor bij ingebruikname er helemaal geen bellen of dataverkeer mogelijk was buiten een wifi netwerk.. daarna nieuwe accu.. ook weer een nieuwe protection glass moeten bestellen omdat deze niet meer te gebruiken is nadat deze er meerdere malen af moest. nu zit ik met een SD kaart welke het toestel niet meer herkent na terugplaatsen in toestel. is toch echt op dit toestel gecodeerd... zie op de forum meerdere oplossingen.. uiteindelijk dus formatteren en alles kwijt.....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Koudijs,

Ik begrijp heel goed dat je gewoon een goed werkend toestel wilt hebben. Zoals mijn collega Müberra ook al aangaf staat de toestelverzekering los van ons. Wij bieden een toestelverzekering aan bij het afsluiten van een abonnement, dat is vanuit ons een service. De toestelverzekering staat verder volledig los van ons. Daarom wil ik je ook adviseren om contact op te nemen met jouw verzekeraar hierover.

Ik begrijp dat je op een ander antwoord had gehoopt, maar ik hoop wel dat dit meer duidelijkheid geeft. Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, dan hoor ik dat graag.
Hoe zal ik weet het of ik verzekering heb???
Reputatie 7
Badge +20
Hi Charukit,

Als je een toestelverzekering hebt dan kun je dit terugvinden op je contract.

Laat je even weten of je hiermee verder komt?

Reageer