Beantwoord

Verzekering

• 8 september 2018
  • 1 reactie
  • 2492 Bekeken

Beste mensen,

Momenteel gebruik ik een iPhone 8 Plus (3 maanden oud) waarbij ik een schadeverzekering heb afgesloten. Nu is er een hoop zand en rotzooi in mijn speakers/boxen en oplaad plug-in terecht gekomen. Mijn vraag was of de verzekering hier iets mee kan doen of kom ik daar niet voor in aanmerking? Waar kan ik überhaupt vinden welke verzekering ik heb afgesloten, ik zie het namelijk nergens staan in de t-mobile app of bij mijn facturen.

Alvast bedankt,
Gilles
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 september 2018, 10:34

Hoi Gilles,

Hiermee ga ik je natuurljk meteen op weg helpen! Wat zonde dat er rotzooi in de speakers en dergelijke is gekomen, zeg. Gelukkig heb je het zekere voor het onzekere genomen door een verzekering af te sluiten!

Je kunt hierover contact opnemen met de verzekeraar, Chubb. Op deze pagina kun je lezen wat hun contactgegevens zijn! Zo moet het helemaal goedkomen.

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gilles,

Hiermee ga ik je natuurljk meteen op weg helpen! Wat zonde dat er rotzooi in de speakers en dergelijke is gekomen, zeg. Gelukkig heb je het zekere voor het onzekere genomen door een verzekering af te sluiten!

Je kunt hierover contact opnemen met de verzekeraar, Chubb. Op deze pagina kun je lezen wat hun contactgegevens zijn! Zo moet het helemaal goedkomen.

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? Ik sta voor je klaar!

Reageer