Beantwoord

Verzekering

• 7 maart 2019
  • 1 reactie
  • 3305 Bekeken

He ik had deze vraag al eens gesteld, maar misschien is ie over het hoofd gezien.

Ik heb een gloednieuwe Samsung galaxy note 9 aangeschaft dit jaar en ben er onwijs blij mee.
Hij mankeert niks en ziet er nog perfect uit. Desondanks lijlt het mij toch slim om er een verzekering voor af te sluiten. Helaas heb ik dit niet gedaan toen ik hem.bestelde en ook niet binnen 14 dagen nadat ik hem.hem aangeschaft.
Mijn vraag is nu of iemand weet wat ik nu het beste kan doen om mijn telefoon alsnog te verzekeren.

Alvast bedankt,
Steven
icon

Beste antwoord door CrisTien 7 maart 2019, 21:34

Beste @Everrood
Kan ik alsnog een toestelverzekering afsluiten?
U hebt onlangs een nieuw toestel bij T-Mobile gekocht en wilt deze graag alsnog verzekeren. Dit is alleen mogelijk binnen twee weken na aankoop van het toestel. U gaat hiervoor met het toestel dat u wilt verzekeren naar een T-Mobile winkel. T-Mobile kan alleen een verzekering voor u afsluiten als het toestel in een ‘zo goed als nieuw’ staat is.

Je kan overal verzekeringen vinden voor telefoons (Google)
die verzekeringen zijn niet echt goedkoop (sommige zijn zelfs giga duur) en hebben bijna allemaal een eigen risico.
Ben je niet verzekerd bij je inboedelverzekering?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Everrood
Kan ik alsnog een toestelverzekering afsluiten?
U hebt onlangs een nieuw toestel bij T-Mobile gekocht en wilt deze graag alsnog verzekeren. Dit is alleen mogelijk binnen twee weken na aankoop van het toestel. U gaat hiervoor met het toestel dat u wilt verzekeren naar een T-Mobile winkel. T-Mobile kan alleen een verzekering voor u afsluiten als het toestel in een ‘zo goed als nieuw’ staat is.

Je kan overal verzekeringen vinden voor telefoons (Google)
die verzekeringen zijn niet echt goedkoop (sommige zijn zelfs giga duur) en hebben bijna allemaal een eigen risico.
Ben je niet verzekerd bij je inboedelverzekering?

Reageer