Beantwoord

Verzekering

• 3 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Op dit moment heb ik een verzekering voor mijn telefoon. Echter kan ik nu mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon aanschaffen. Kan ik mijn verzekering omzetten naar mijn nieuwe telefoon of hoe gaat dit in zijn werking?

icon

Beste antwoord door CrisTien 3 oktober 2020, 19:51

Hallo @JuudithL   Nee helaas gaat dat niet! De verzekering is gekoppeld aan je huidige telefoon. Uitleg Toestel verzekering van TMobile 

opzeggen. Je verzekering is maandelijks opzegbaar.

• Kan ik mijn verzekering aanpassen?

Jouw verzekering is gekoppeld aan je mobiele telefoon. Als je een ander of nieuw toestel gebruikt, geldt je huidige verzekering daar dus niet voor.
    Heb je een nieuw toestel? Sluit hiervoor dan een nieuwe verzekering af.

Bel ze even dan hoor je gelijk wat te doen.

Heb je al een toestelverzekering en wil je een claim indienen? Of heb je een vraag of wil je iets wijzigen? Neem dan zelf online contact op met Chubb of bel naar +31 (0) 348 46 28 45.

Succes

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JuudithL   Nee helaas gaat dat niet! De verzekering is gekoppeld aan je huidige telefoon. Uitleg Toestel verzekering van TMobile 

opzeggen. Je verzekering is maandelijks opzegbaar.

• Kan ik mijn verzekering aanpassen?

Jouw verzekering is gekoppeld aan je mobiele telefoon. Als je een ander of nieuw toestel gebruikt, geldt je huidige verzekering daar dus niet voor.
    Heb je een nieuw toestel? Sluit hiervoor dan een nieuwe verzekering af.

Bel ze even dan hoor je gelijk wat te doen.

Heb je al een toestelverzekering en wil je een claim indienen? Of heb je een vraag of wil je iets wijzigen? Neem dan zelf online contact op met Chubb of bel naar +31 (0) 348 46 28 45.

Succes

Reageer