Beantwoord

Verzekering aangevraagd en bevestigd, maar niet verzekerd?

• 12 juni 2019
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb vorig jaar bij mijn bestelling van een iPhone X op de webshop van t-mobile aangegeven (per klik) dat ik een toestelverzekering van 14,95 per maand wou. Hiervan heb ik ook een bevestiging gehad op de mail. 3 maanden later merkte ik dat er geen verzekeringskosten van mijn rekening afging, hiervoor heb ik netjes telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile. Vervolgens wees T-mobile mij door naar Chubb verzekering en die verwezen mij weer door naar T-mobile (van de kast naar de muur). Toen ik T-Mobile had aangegeven dat ik onbekend was bij Chubb-verzekeringen hebben zij mij alsnog verzekerd dat het een fout was aan hun kant en dat zij mij alsnog hebben aangemeld bij de verzekering. Nu een paar maanden later zie ik dat er alsnog geen verzekeringskosten van mijn rekening wordt gehaald. Ik vindt dit heel slordig en vraag me nu af hoe T-mobile dit gaat oplossen voor mij.

icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 11:10

Hi,

Ik begrijp dat je daar meer duidelijkheid over wilt hebben. Je toestelverzekering betaal je aan je verzekeraar dus vandaar dat je de kosten daarvoor niet terugziet op My T-Mobile of je factuur. Je kan je bankafschriften controleren en zien of Chubb automatisch incasseert. Mocht dat niet zo zijn dan kun je het beste contact opnemen met Chubb voor meer informatie.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik begrijp dat je daar meer duidelijkheid over wilt hebben. Je toestelverzekering betaal je aan je verzekeraar dus vandaar dat je de kosten daarvoor niet terugziet op My T-Mobile of je factuur. Je kan je bankafschriften controleren en zien of Chubb automatisch incasseert. Mocht dat niet zo zijn dan kun je het beste contact opnemen met Chubb voor meer informatie.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Heyy Hajar,

dat is nou net het probleem, Chubb heeft nooit de kosten van mijn rekening afgehaald omdat T-mobile dit niet voor mij heeft geregeld terwijl ik het wel heb aangevraagd. Ik heb een bevestiging van t-mobile dat ik ben verzekerd. Voor Chubb ben ik totaal onbekend. Dat betekent dat ik T-mobile mij gewoon al die tijd niet heeft aangemeld voor de verzekering. Los van de aanvraag heb Ik heb T-mobile hierover (na 3 maanden) gebeld en mij werd bevestigd dat het werd geregeld. Het is dus niet geregeld!
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb een case voor je aangemaakt en dit doorgezet. Mijn collega's helpen je zo snel mogelijk verder! Excuses voor het ongemak!

Reageer